کد خبر: ۵۳۰۷۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۰۲ آبان ۱۴۰۲
دلیل حضور سران کشورهای غربی در سرزمین های اشغالی مشخص شد؛
بسیاری از کشور‌های غربی و آمریکایی دوست دارند تا این واقعیت همچنان در پس پرده باقی بماند و آن هم اتحاد و همزبانی در استراتژی و حرکت حمایتی حامیان اروپایی و آمریکایی از صهیونیست هاست

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598-رضا احمدزاده/ حوادث اینروز‌های فلسطین و خشونت‌های غیر قابل توصیف صهیونیست‌ها در برخورد با مردم بی دفاع غزه اوج سبعیت و خوی ددمنشی آنان را برای همگان آشکار ساخت، از سال‌ها پیش همه مردم جهان و انسان‌های آزاده به این امر واقف بودند که تمام حوادث صبرا و شتیلا و کشتار فلسطینیان که در دایره تکرار دائما به نمایش در می‌آمد روزی در ابعاد بسیار وسیع‌تر و با خشونت بیشتری رخ خواهدد داد و همگان بر حقانیت جریان مقاومت در منطقه و جهان پی خواهند برد.

سال‌های پیش و حتی تا سال گذشته جریان مقاومت صرفا حرکتی بود که در افکار عمومی به کمک یک جنگ رسانه‌ای گسترده نوعی حرکت تروریستی قلمداد می‌شد که برای رسیدن به هدف هایش از هر سلاحی استفاده می‌کرد. از تهدید و ارعاب و باج خواهی گرفته تا ترور و بمب گذاری و درگیری‌های مسلحانه را شامل می‌شد. اما حوادث امروز تمام آن نمایش‌های مظلوم نمایانه غربی‌ها و صهیونیست‌ها را نابود کرد.

الف: اگر روزی برای هلوکاست یهودیان صهیونیست‌ها حریم امنی برای خود ساخته بودند، اما امروز دیگر خبری از آن حال و هوا نیست. لاکن منظور این نوشتار بیان این موضوع هم نیست، زیرا واقعیت امر چنان واضح است که نیازی به توضیح ندارد.

ب: اما یک نکته در این میان مغفول مانده است و بسیاری از کشور‌های غربی و آمریکایی دوست دارند تا این واقعیت همچنان در پس پرده باقی بماند و آن هم اتحاد و همزبانی در استراتژی و حرکت حمایتی حامیان اروپایی و آمریکایی از صهیونیست هاست.

ج: چند روز پیش وزیر امور خارجه آلمان در اظهاراتی که بنطر این راقم اشتباه محاسباتی هم می‌توانست باشد که ناشی از غافلگیری غربی‌ها از عملیات حماس و تردید شدید در توان ادامه حیات صهیونیست‌ها بود اظهار داشت که ما همه اسرائیلی هستیم!

بدنبال این اظهارات فرانسه واحد‌هایی را برای کمک به نیرو‌های صهیونیستی روانه فلسطین کرد.

نخست وزیر هندی تبار انگلیس به عجله خود را سرزمین‌های اشغالی رساند و وفاداری خود را نیز به صهیونیست‌ها با افتخار تمام اعلام کرد.

تمام این حوادث نشان می‌دهد که:
۱- تمام جیهه کفر و استکبار در حال آرایش و جبهه بندی در برابر اسلام و مسلمانان هستند و دیگر زمان یک بام و دو هوای غربی‌ها و آمریکایی‌ها خاتمه یافته است. یا باید در جبهه کفر بود یا حبهه حق راه سومی وجود ندارد.

۲- باید توجه داشت که تمامی این حوادث را می‌توان بنوعی سرآغاز عصر ظهور دانست که با این اتفاقات و اتفاقات دیگر در آِینده ادامه خواهد یافت. امروز دیگر همه اسرار دشمنان بیرون افتاده است.

نتیجه اینکه کشور‌های اسلامی – عربی باید حمایت از فلسطین را از کشور‌های غربی که تمام قد سیاست حمایت از صهیونیست‌های کودک کش را در پیش گرفته اند یاد بگیرند و عملی سازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها