کد خبر: ۵۳۰۸۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۳ آبان ۱۴۰۲
وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که طی فقط یک روز ۳۱۵۰ مورد بیماری همه گیر توسط مراکز مراقبت های اولیه در استان های نوار غزه ثبت شده که بیشتر موارد در میان کودکان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۱۹ روز جنایت خود در نوار غزه، تاسیسات زیربنایی این منطقه را از بین برده و آب و برق و سوخت رسانی را قطع کرده است.

پیش از این سازمان ملل و سایر نهادهای بهداشتی و پزشکی داخلی و بین المللی درباره شیوع بیماریها در سایه نبود آب و غذای سالم و انهدام زیرساخت های بهداشتی و پزشکی در نوار غزه هشدار داده بودند.

در همین حال، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که از زمان آغاز حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۱۹ روز پیش تاکنون، تعداد ۶۵ نفر از نیروهای کادر پزشکی شهید شده اند.

در این مدت همچنین بیش از ۱۲۰ نفر دیگر از کادر پزشکی زخمی شده اند.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد نوزدهمین روز خود شده که پیروزی‌های کم نظیر رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی به رغم بمباران منازل مسکونی و مراکز درمانی غزه از سوی صهیونیست ها همچنان ادامه دارد، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرده که ۳۵ هزار رزمنده این جنبش در غزه در کمین صهیونیست ها هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها