کد خبر: ۵۳۰۸۷۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۰۴ آبان ۱۴۰۲
وزارت بهداشت نوار غزه فروپاشی کامل نظام سلامت در بیمارستان‌های نوار غزه را اعلام کرد و خبر داد: شمار شهدای فلسطینی به ۵۷۹۱ نفر افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری 598، وزارت بهداشت نوار غزه، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، از افزایش شمار شهدای فلسطینی و فروپاشی کامل نظام سلامت در این منطقه خبر داد. وزارت بهداشت غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر طی ساعات گذشته ۴۷ بار خانواده‌های فلسطینی را هدف حمله قرار داده که به دنبال آن ۷۰۴ نفر شهید شدند.طبق این بیانیه، شمار شهدای فلسطینی به دنبال حملات رژیم صهیونیستی به ۵۷۹۱ نفر افزایش یافته که از این تعداد ۲۳۶۰ نفر کودک و ۱۲۹۲ نفر زن هستند.

«منیر البرش»، مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین لحظاتی قبل در گفتگو با شبکه «المیادین» خبر داده بود مراکز درمانی در این منطقه از محموله‌های بشردوستانه ارسالی به غزه «حتی یک دانه قرص» دریافت نکرده‌اند. وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: ۱۲ بیمارستان و ۳۲ مرکز سلامت دیگر قادر به خدمت‌رسانی نیستند و بیم آن می‌رود در پی حملات و اتمام سوخت مراکز باقیمانده نیز دیگر قادر به خدمات‌رسانی نباشند. سخنگوی وزارت بهداشت غزه در عین حال از فروپاشی کامل نظام سلامت در بیمارستان‌های غزه خبر داد و اشاره کرد: باز بودن در بیمارستان‌ها به معنای امکان خدمات‌رسانی آن‌ها به مجروحان نیست. این وزارتخانه همچنین در پایان اعلام کرد: در حملات رژیم صهیونیستی، ۶۵ نفر از کادر درمانی در غزه شهید شده‌اند و ۲۵ آمبولانس هدف حمله قرار گرفته است.

منبع: شبکه خبر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها