کد خبر: ۵۳۰۸۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۰۴ آبان ۱۴۰۲
دبیر ستاد مردمی برگزاری اولین سالگرد شهادت آرمان علی‌وردی با اعلام خبر برگزاری اجتماع بزرگ عاشقان آرمان گفت: این برنامه روز جمعه پنجم آبان ساعت ۱۵ در شهرک اکباتان، خیابان ورزش که مقتل شهید آرمان علی‌وردی است، برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از جوان، مرتضی متشرعی، دبیر رویداد اجتماع بزرگ «عاشقان آرمان» روز گذشته در نشست خبری بزرگداشت اولین سالگرد شهید آرمان علی‌وردی با اشاره به اینکه گروه‌های سرود نجم‌الثاقب، بشری و انصارالمهدی (عج) روز جمعه آثار خود را اجرا می‌کنند، اظهار داشت: قرائت قرآن توسط حبیب صداقت نفر اول مسابقات بین‌المللی انجام می‌شود. سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سیدعلیرضا حسینی و مداحان حاج سعید حدادیان، امیر عباسی و محمدحسین حدادیان هم مرثیه‌خوانی می‌کنند. همچنین ابوذر روحی در این مراسم سرودخوانی خواهد داشت. راحله امینیان اجرای این مراسم را بر عهده دارد.

وی افزود: همچنین بعد از نماز مغرب نیز جلسه‌ای در مسجد امام علی (ع) شهران، محل زندگی این شهید بزرگوار با سخنرانی علی اکبر رائفی‌پور و مداحی امیر عباسی و علی پورکاوه برگزار خواهد شد. این برنامه‌ها به همت مردم انقلابی و ساکنان شهرک اکباتان و اهالی منطقه ۵ و مساجد و گروه‌های جهادی برگزار می‌شود. در حواشی این مراسم چایخانه حضرت رضا (ع) توسط خادمیاران رضوی منطقه ۵ و همچنین موکب‌های پذیرایی و فرهنگی و کودک و نوجوان هم برپا می‌شود تا از میهمانان پذیرایی کنند. متشرعی افزود: در راستای بزرگداشت ایشان، میدان بسیج اکباتان به نام شهید علی‌وردی مزین شده‌است. همچنین یک خیابان و ایستگاه مترو کوهسار را هم به نام این شهید نامگذاری کردیم.

میزبان ۲ هزار شهید هستیم
عباس افراسیابی، رئیس بنیاد شهید منطقه ۵ و ۲۲ نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه در منطقه ۵ تهران میزبان ۲ هزار شهید شامل ۲۳ شهید مدافع حرم و پنج شهید مدافع سلامت هستیم، گفت: میزبانی از شهید علی‌وردی جزو افتخارات منطقه ماست. پدر ایشان جانباز دفاع مقدس است و خود او نیز در سن ۲۱سالگی به مقام بالای شهادت رسید. اکثراً شهدای این منطقه سن‌شان کمتر از ۲۴ سال است. وقتی با خانواده‌هایشان صحبت می‌کنیم، متوجه می‌شویم همه شهدا به نماز اول وقت و احترام به پدر و مادر مقید و ۲۴ ساعته در خدمت مردم بودند. شهید آرمان علی‌وردی، طلبه ۲۱ ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا (ع)، ساکن محله شهران تهران بود که در اغتشاشات سال گذشته در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از ضرب‌وشتم شدید و به‌دلیل شدت خونریزی در بیمارستان بقیه‌الله (عج) به شهادت رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها