کد خبر: ۵۳۰۹۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۷ آبان ۱۴۰۲
استقلالِ نکونام در تعداد شوت رتبه هفتم لیگ را دارد اما در دقت شوت تیم اول است.

به گزارش پایگاه خبری 598، استقلال در مصاف با آلومینیوم به ششمین برد خودش در فصل جاری رسید و باز هم این برد با نتیجه یک بر صفر به‌دست آمد. از ۶برد استقلال در فصل جاری ۴برد با همین نتیجه و با حداقل گل به‌دست آمده است. یک برد هم با نتیجه ۲-۳بوده و آنجا هم آبی‌پوشان با اختلاف یک گل برنده شده‌اند. بنابراین تیم نکونام فقط در یک بازی توانسته با اختلاف بالاتر از یک گل به پیروزی برسد که همان بازی هفته اول مقابل نفت آبادان بوده است. استقلال در آبادان ۳گل به صنعت‌نفت زد اما در همان بازی هم امید گل آبی‌پوشان ۱.۰۹بود و آنها تقریبا ۳برابر امید گلی که خلق کرده بودند گل زدند. در ۷مسابقه‌ای که آبی‌پوشان برگزار کرده‌اند بالاترین امید گل آنها (۲.۵۰) مربوط به بازی با هوادار است که تیم نکونام بعد از دریافت ۲گل مجبور شد برای زدن ۳گل به حریف یورش ببرد و کسب یک پنالتی در آن مسابقه هم نقش مهمی در بالا رفتن امید گل آنها داشت. این تنها مسابقه‌ای بود که استقلال در آن به امید گل بالاتر از ۲دست یافت.

امید گل آنها در ۴مسابقه بین یک تا ۱.۳۵بود و در ۲مسابقه هم اصلا به عدد یک نرسید. مس رفسنجان فقط به اندازه ۰.۵۲گل به استقلال موقعیت داد که این کمترین امید گل آبی‌ها در این فصل بوده و آلومینیوم هم در بازی این هفته امید گل ۰.۷۳را به تیم جواد نکونام تقدیم کرد. در مجموع، ۲برد ۳-۰و ۳-۲مقابل صنعت‌نفت و هوادار توانسته سروسامانی به آمارهای گلزنی استقلال بدهد وگرنه ثبت فقط ۴گل طی ۵بازی آمار بسیار ضعیفی است که در ۷۰درصد بازی‌های این فصل برای آبی‌ها رقم خورده است.

بهترین گلزن استقلال تا این مقطع مهرداد محمدی است که ۳گل برای این تیم زده و بعد از او هیچ بازیکن دیگری نتوانسته بیشتر از یک گل برای استقلال بزند. محمدی با این ۳گل و کسب یک پنالتی به میانگین نمرات ۷.۸۷رسیده که بالاترین امتیاز ثبت‌شده در این فصل است. بنابراین شماره۷استقلال به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ تا این مقطع، نقش زیادی در موفقیت استقلال و بردهای حداقلی‌اش در همین ۷بازی داشته است. استقلال از لحاظ تعداد شوت (۱۱.۴) تیم هفتم و از لحاظ شوت‌های داخل چارچوب (۴.۴) تیم سوم لیگ است. این فاصله (هفتم تا سوم) با دقت شوت بالای آبی‌ها پر می‌شود که باعث شده تعداد زیادی از شوت‌های آنها داخل چارچوب باشد. دقت شوت آبی‌پوشان ۳۸.۸درصد بوده است، بیشتر و بهتر از تمامی تیم‌های لیگ بیست‌وسوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها