کد خبر: ۵۳۱۰۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۰ آبان ۱۴۰۲
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین بامداد چهارشنبه گفت که هنوز پیکر هزاران شهید حملات رژیم موقت صهیونیستی به این منطقه، زیر آوارها وجود دارد که دسترسی به آنها فعلا ممکن نیست.

به گزارش پایگاه خبری 598، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد چهارشنبه گفت که هنوز پیکر هزاران شهید حملات رژیم موقت صهیونیستی به این منطقه، زیر آوارها وجود دارد که دسترسی به آنها فعلا ممکن نیست.

سخنگوی این وزارتخانه گفت: «از هر کسی که هر مقدار سوخت دارد می‌خواهیم برای نجات جان مجروحان و بیماران، به مجتمع پزشکی شفا و بیمارستان اندونزی بیاورد».

وی ادامه داد: «ما از برادران خود در کشورهای تولیدکننده نفت می‌خواهیم برای تامین سوخت مجتمع الشفاء و بیمارستان اندونزی مداخله کنند».

وزارت بهداشت فلسطین با بیان اینکه فقط چند ساعت تا خاموشی ژنراتور برق در این دو مرکز درمانی وقت دارند، افزود: «ما برای نجات ۴۲ کودک در انکوباتور، ۶۲ مجروح و بیمار تحت تنفس مصنوعی و ۶۵۰ بیمار مبتلا به نارسایی کلیه نیازمند سوخت هستیم».

از سوی دیگر، رئیس سازمان «پزشکان بدون مرز» بامداد چهارشنبه ضمن اشاره به نیاز تیم‌های پزشکی این سازمان به کمک‌های بیشتر، خواستار خودداری رژیم صهیونیستی از حمله به بیمارستان‌های نوار غزه شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها