کد خبر: ۵۳۱۱۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۱ آبان ۱۴۰۲
مقاومت یمن، امروز نخستین تصاویر از حمله پهپادی و موشکی روز گذشته خود به اراضی اشغالی فلسطین را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598؛ ظهر امروز (چهارشنبه، ۱ نوامبر)، در بیست‌وششمین روز عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مقاومت یمن، تصاویر حملات پهپادی و موشکی روز گذشته خود علیه اراضی اشغالی را منتشر کرد. 

گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» یمن، نخستین تصاویر از شلیک موشک‌های بالستیک و کروز بالدار خود و نیز ارسال پهپادهای تهاجمی به سوی اراضی اشغالی فلسطین را منتشر کرد.

این در حالی است که عصر روز گذشته، رژیم صهیونیستی پس از شنیده شدن صدای چند انفجار در منطقه ایلات، مدعی رهگیری یک پهپاد یمنی و سه موشک از جمله  یک موشک زمین به زمین و دو موشک کروز بر فراز دریای سرخ و پیش از رسیدن به منطقه ایلات در جنوب اراضی اشغالی شد. 

در پی این حملات، مقامات رژیم اشغالگر به ساکنان منطقه ایلات توصیه کردند که به هنگام شنیدن آژیرهای هشدار به اماکن امن پناه ببرند.

پس از آن بود که «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که مقاومت یمن با چند موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد اهداف دشمن صهیونیستی را هدف قرار داده‌است و این عملیات، سومین عملیات برای کمک به برادران مظلوم فلسطینی بود و نیروهای مسلح یمن به حملات موشکی و پهپادی خود ادامه خواهد داد تا حملات اسرائیل علیه نوار غزه متوقف شود.

پیشتر «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن شامگاه یکشنبه پیش (۲۹ اکتبر) ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفته بود: «عملیات طوفان الاقصی تمامی چیزهایی را از بین خواهد برد که اسرائیل و امپریالیسم جهانی ایجاد کرده بود. لذا دیگر در جهان عرب، چیزی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت..اتاق عملیاتهای مشترکی وجود دارد که برای مقابله با هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی در خصوص یورش [زمینی] به غزه، فعالیت می‌کند».

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و سالهای متمادی محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی حماس در هفتم اکتبر(۱۵ مهر) عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کرد. این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم به شمار می‌رود. مقاومت یمن نیز از هفته پیش ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم نوار غزه و مقاومت فلسطین، اعلام کرد که مواضع صهیونیست‌ها را هدف قرار می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها