کد خبر: ۵۳۱۱۵۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۱۱ آبان ۱۴۰۲
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی از ملت ایران دعوت می‌کند تا با حضور حماسی در مراسم یوم الله ۱۳ آبان حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اعلام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری 598، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار از ملت استکبارستیز ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در تهران و سراسر کشور، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام نمایند.

بر اساس این گزارش، متن اطلاعیه دعوت به شرح زیر است:

«سیزدهم آبان ماه»، یوم‌الله تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است. گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که به تأسی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی (رحمه الله علیه) این روز را به یکی از مهم‌ترین روزهای عزت، سربلندی و پایداری در مقابل استکبار تبدیل کردند و هم اینک اقتدار عظیم حاصل از همان گفتمان استکبارستیزی و منطق مقاومت، معادلات منطقه و جهان را تغییر داده و مانع یکه‌تازی آمریکای جنایتکار در منطقه راهبردی غرب آسیا شده است.

اینک که ولیده نامشروع آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی با تحمل شکست سنگین از رزمندگان فلسطینی تحقیر شده و با قساوت هر چه تمام تر، حملات وحشیانه و جنون‌آمیز را به مناطق غیر نظامی و بیمارستان‌ها توسعه داده و با زیر پا گذاشتن همه قوانین و حقوق بین‌المللی و با به کارگیری انواع سلاح‌های غیر متعارف سعی در ترمیم آبروی از دست رفته خویش دارد. غزۀ قهرمان با قدرت سلاح ایمان و مقاومت، حلاوت و شیرینی و پیروزی و ظفرمندی را با عملیات ترکیبی طوفان الاقصی رقم زده و با تازیانه الهی، ضربه غیر قابل ترمیم بر چهره سیاه و متعفن رژیم ضد انسانی و نژادپرست صهیونیستی و نظام‌های فکری زاینده آن وارد و در عرصه افکار عمومی جهان بی‌آبرو ساخته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار از ملت استکبارستیز ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در تهران و سراسر کشور، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام نمایند.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»؛ به‌صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور و بیش از ۱۲۰۰ شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، روز شنبه ۱۳ آبان برگزار خواهد شد و ملت استکبارستیز ایران بار دیگر با نمایش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.

این مراسم در تهران از ساعت ۹:۰۰ صبح از میدان فلسطین آغاز و با تجمع در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا ادامه می‌یابد. اجرای سرودهای ضد استکباری، مداحی حماسی میثم مطیعی و ابوذر روحی و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های مراسم یوم الله ۱۳ آبان خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها