کد خبر: ۵۳۱۱۶۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۱۳ آبان ۱۴۰۲
مربی و منتور رشته گرافیک رویداد فلسطین و نقش من:
حامد مغروری با بیان اینکه رویداد فلسطین و نقش من، با رویکرد مردمی می تواند در تشکیل بانک ایده ها بسیار موثر باشد، اظهار کرد: البته این ایده ها باید اجرایی شوند و از سوی دستگاه ها و مسئولان مربوطه و البته مجموعه های مردم نهاد مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، مربی و متتور رشته گرافیک رویداد فلسطین و نقش من در گفتگو با خبرنگار ما، اضافه کرد: هم افزایی میان همه کنش‌گران در رشته ها و حوزه ها و بخش های مختلف، می تواند در مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن موثر باشد.

وی اضافه کرد: ما در زمینه گرافیک به قله اوج نزدیک شده ایم و در حوزه هنر انقلابی بسیار پیشرفت کرده ایم و قدرتمند شده ایم. قطعا برگزاری رویداد فلسطین و نقش من موجب سرعت بخشیدن به حرکت انقلابی ما در زمینه هنری می شود.

مغروری ادامه داد: کار هنری ما باید الهام بخش و دعوت گر باشد که قطعا برگزاری رویداد فلسطین و نقش من، در تحقق این هدف گزاری بسیار مهم است. ما باید از همه کنش‌گران در زمینه فلسطین برای حمایت از مبارزان فلسطینی و مقابله با صهیونیست ها دعوت کنیم تا به جریان جهانی مقاومت بپیوندند. قطعا هنرمندان در این زمینه خیلی نقش آفرین هستند. 

مربی و متتور رشته گرافیک رویداد فلسطین و نقش من، گفت: کارهای خوبی در رشته های هنری طی چند سال گذشته درباره فلسطین داشته ایم که کارویژه رویداد فلسطین و نقش من، معرفی محصولات و آثار هنری به مخاطبان عام و خاص در سرتاسر جهان است.

 
منبع: سراج24
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها