کد خبر: ۵۳۱۱۶۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۴     ۱۳ آبان ۱۴۰۲
دبیر رویداد فلسطین و نقش من، اعلام کرد:
سجاد عبداللهی با بیان اینکه «ما چه کاری می توانیم، انجام دهیم» ایده اولیه و اصلی برای طراحی و برگزاری رویداد فلسطین و نقش من، بود، اظهار کرد: بر همین اساس ابتدا به فکر جمع آوری همه ایده ها در حوزه فلسطین بودیم که نتیجه آن، تشکیل بانک ایده ها شد. اکنون اتاق آرشیو خوبی از محصولات در بخش ها و رشته های مختلف هنری جمع آوری کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری 598، دبیر رویداد فلسطین و نقش من در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اینکه خون‌بهای شهادت حاج قاسم سلیمانی، نابودی رژیم صهیونسیتی است، اضافه کرد:  ما با برگزاری این رویداد تلاش داریم همه ایده هایی را که به تحقق این خونبها و هدف جریان مقاومت کمک می کند، جمع آوری کنیم.  

وی اضافه کرد: تشکیل شبکه علمی و تخصصی و البته مردمی برای نزدیک تر شدن به نابودی اسرائیل را در برگزاری رویداد فلسطین و نقش من دنبال می کنیم. بر همین اساس از متخصصان و‌ کنشگران در حوزه های مختلف دعوت کرده ایم.

دبیر رویداد فلسطین و نقش من گفت: جامعه هنری و جامعه علمی و کنشگران در سایر حوزه ها از برگزاری این رویداد استقبال کرده اند و هنرمندان در بخش ها و رشته های مختلف هنری حضور و مشارکت خوبی در این رویداد داشته اند.

وی با اشاره به حضور کنش‌گران از ۲۰ ملیت در رویداد فلسطین و نقش من، اظهار کرد: این رویداد در راستای هم افزایی همه ظرفیت ها در جهان اسلام، به صورت همزمان، در کشورهای لبنان و سوریه در حال برگزاری است.

 عبداللهی در پایان با تاکید بر برگزاری کاملا مردمی رویداد فلسطین و نقش من، از طرح اولیه تا سایر مراحل آن، افزود: حتی هزینه های برگزاری این رویداد توسط مردم تامین شده است. البته اگر بخشی از حاکمیت به ما در برگزاری این برنامه کمک کنند، استقلال می کنیم ولی این رویداد کاملا مردمی شروع شده و ادامه خواهد داشت.

 
منبع: سراج24
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها