کد خبر: ۵۳۱۱۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۱۲ آبان ۱۴۰۲
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به ناکامی دشمنان و ضدانقلاب در ایجاد اغتشاش در کشور گفت: حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی از مولفه‌های اصلی کاهش جرایم و ارتقای امنیت عمومی در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، بیستمین جلسه شورای تأمین استان مرکزی در سال ۱۴۰۲، با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور، استاندار مرکزی و سایر اعضا در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد و در این نشست آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی استان از جمله موضوعات مرتبط با اتباع خارجی، آسیب‌های اجتماعی، امنیت عمومی، خودروهای قاچاق‌بَر، تصادفات و ... مورد بررسی قرار گرفت.

"سردار احمدرضا رادان" فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به ناکامی دشمنان و ضدانقلاب در ایجاد اغتشاش در کشور، اظهار داشت: استان مرکزی یکی از استان‌های امن کشور است که میزان جرایم آن به نسبت جمعیت، دارای وضعیت مناسبی بوده اما همچنان باید در راستای بهبود شرایط از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها استفاده شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با تقدیر از انسجام بین مجموعه اعضای شورای تأمین استان، بیان کرد: ارتقای امنیت و نظم عمومی مستلزم تقویت برنامه‌های مردم‌محور، توجه به ظرفیت‌های موجود در هر منطقه، اشراف اطلاعاتی و هم‌افزایی نهادهای مسئول است‌.

وی با تأکید بر ضرورت ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین و سکونتگاه‌های غیررسمی افزود: تقویت سرمایه اجتماعی و حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی از مولفه‌های اصلی کاهش جرایم و ارتقای امنیت عمومی در جامعه است.

دیدار با نماینده ولی فقیه، سخنرانی در یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی و حضور در چند جلسه با مسئولین استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه فرمانده کل انتظامی کشور به اراک بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها