کد خبر: ۵۳۱۱۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۱۳ آبان ۱۴۰۲
پرسپولیس تا پایان آذر ماه باید بازی های سخت و دشواری برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری 598،  پرسپولیس در این دو هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته و البته بازی های سخت و دشوار این تیم ادامه خواهد داشت. تیم یحیی گل محمدی که هم در لیگ برتر مدعی است و هم در لیگ قهرمانان آسیا شانس صعود از مرحله گروهی را دارد، تا پایان ماه آذر تقویم فشرده ای خواهد داشت. بعد از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان، پرسپولیس این هفته باید در آسیا به میدان برود و مقابل استقلال تاجیکستان قرار بگیرد.

بعد از آن پرسپولیس در یکی از سخت ترین بازی های خودش باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود. دیداری که همیشه سخت و حساس بوده و یحیی و تیمش کار سختی در آن بازی خواهند داشت. بعد از بازی با سپاهان بازی ها دو هفته تعطیل خواهد شد و تیم ملی به اردو می رود. بعد از آن پرسپولیس در اولین گام باید در یک بازی فوق العاده حساس بیرون از خانه به مصاف النصر و رونالدو برود.

پرسپولیس آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الدحیل برود. مسابقه ای که تکلیف خیلی از چیزها را مشخص می کند و پرسپولیس برای صعود نیاز به امتیازات این دیدار خواهد داشت. بعد از الدحیل پرسپولیس باید ابتدا به مصاف هوادار برود و بعد از آن مهم ترین بازی نیم فصل اول پیش روی قرمزها خواهد بود. اولین دربی این فصل بیست و سوم آذر ماه برگزار خواهد شد. بازی که برنده آن می تواند گام بلندی به سوی قهرمانی در این فصل بردارد و تیم بازنده هم شرایط سختی پیدا خواهد کرد.

آخرین دیدار پرسپولیس در فصل پاییز هم مقابل استقلال خواهد بود و شاگردان یحیی گل محمدی باید در تاریخ بیست و هشتم آذر ماه در اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها