کد خبر: ۵۳۱۲۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۵ آبان ۱۴۰۲
افسران ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند:
افسران ارتش رژیم صهیونیستی به توانمندی بسیار زیاد رزم و نبرد نیروهای حماس در حمله زمینی ارتش این رژیم به غزه اذعان کردند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فلسطین الیوم، روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی نوشت: افسران ارتش اسرائیل اذعان دارند که توانمندی نبرد و رزم نیروهای حماس بالاتر از چیزی است که پیشتر دیده بودند و پیش بینی می‌کردند.

در ادامه این گزارش به نقل از افسران ارتش رژیم صیونیستی آمده است: شرایط کنونی گروه‌های فلسطینی در نوار غزه بسیار دور از نقطه فروپاشی است.

روزنامه عبری زبان معاریو اذعان کرد: گروه‌های فلسطینی به خوبی خود را برای این نبرد زمینی آماده کرده‌اند.

این روزنامه در ادامه نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که مقاومت گروه‌های فلسطینی با افزایش پیشروی‌های نظامیان اسرائیلی در غزه تشدید می‌شود.

روز گذشته آموس هرئیل تحلیلگر نظامی روزنامه هاآرتص با اشاره به خطرات حمله زمینی به غزه تصریح کرد که وجود تعداد بی‌شماری ادوات جنگی اسرائیلی در داخل نوار غزه موجب شده تا این ادوات و جنگ‌افزارها به اهدافی آسان برای مبارزان مقاومت تبدیل شوند.

هرئیل اظهار داشت که مبارزان مقاومت فلسطین در غزه ضربات سختی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده و همچنان در تونل‌ها مشغول مبارزه هستند و به نظر نمی‌رسد دچار شکست و فروپاشی شوند.

لیلاخ شوبیل خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یسرائیل هیوم نیز عنوان کرد: آمار اعلامی کشته‌های اسرائیلی قابل درک نیست و هر اندازه حمله زمینی به غزه گسترده‌تر و عمیق‌تر شود، نبردها نیز سخت‌تر و تعداد کشته‌ها هم بیشتر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها