کد خبر: ۵۳۱۲۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۱۶ آبان ۱۴۰۲
حاشیه سازی اینبار جواب نداد؛
جناب مشاور! از آدرس غلط دادن خسته نشدید؟! در ماه های پایانی دولت شما رسما میزان پیشرفت پروژه راه آهن سنندج-همدان ۶۰ درصد اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، پروژه راه‌آهن همدان- سنندج که عملیات اجرایی آن حدود ۱۸ سال پیش آغاز شده بود و تا قبل از دولت سیزدهم حدود ۶۰ درصد پیشرفت کرده بود، اخیرا با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم بعد از افتتاح این ابر پروژه توسط رئیسی، در توئیتی آمارهایی را درباره پیشرفت پروژه در دولت قبل اعلام کرد، اما با توجه ب اسنادی که وجود دارد نشان می دهد آمار ارائه شده درست نیست.

مشاور حسن روحانی گفته بود که راه‌آهن همدان - سنندج با پیشرفت فیزیکی در بخش زیرسازی ۱۰۰ درصد، روسازی ۶۸ درصد، ساختمان ۸۵ درصد و پیشرفت کلی طرح ۷۸ درصد برگزار شده است.

این اظهارات آشنا در حالی است که براساس نامه سال ۹۹ سازمان برنامه و بودجه به اسلامی وزیر وقت راه؛ اعلام شده بود که این پروژه در پایان دولت قبل در حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.
 


سجاد جلالی سرپرست دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی نیز به آمار اعلام شده از سوی آشنا واکنش نشان داده و تاکید کرده است: جناب مشاور! از آدرس غلط دادن خسته نشدید؟! در ماه های پایانی دولت شما رسما میزان پیشرفت پروژه راه آهن سنندج-همدان ۶۰ درصد اعلام شد.

جلالی همچنین خطاب به آشنا تاکید کرده است: فعلا مشغول جبران  عقب ماندگی هشت ساله دولت شما هستیم، وقت اضافی برای پرداختن به این بازی ها را نداریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها