کد خبر: ۵۳۱۳۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۷ آبان ۱۴۰۲
بازی دوپهلوی جربان اصلاحات؛
در ایران غرب گرایان با پروریی تمام لباس صلح‌‌طلبی بر تن کرده و بدون محکوم کردن قاتلان صهیونیست به زعم خود نقش یک مصلح را بخود می‌گیرند و دو طرف را به صلح فرا می‌خوانند!

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598- رضا احمدزاده: حوادث این روزهای گذشته تا به امروز که در جغراقیای کرانه باختری و درگیری صهیونیست ها با فلسطینی ها رخ داده و همچنان با حدت و شدت ادامه دارد باید توجه و هوشیاری ما را به چند نکته بشرح ذیل جلب کند:

1- دوران بزن و درو هم برای صهیونیست ها و هم برای فلسطینی ها تمام شده است. برای صهیونیست ها از این روز که جبهه مقابل دیگر آن نیروی دست بسته و بدون سازماندهی نیست که صهیونیست ها در عملیات میدانی خود بزنند و بکشند و غارت کنند و هر از چند گاهی یک شهرک جدید را بر روی پیکرهای خونین صاحبان اصلی فلسطین بیرون بیاورند بدون اینکه هزینه آنرا پرداخت کنند.

برای طرف فلسطینی نیز همین قاعده برقرار است به این معنا که دیگر دوران سنگ و فلاخن و تیروکمان های سنگی تمام شده است که بزنند و فرار کنند. امروز فلسطینی ها به خود باور زیادی در مقابله با صهیونیست رسیده و باور کرده اند که ادامه بقاع شان و فرزندانشان در این آب و خاک منوط به مقابله به مثل عین به عین و سلاح به سلاح با صهیونیست هاست. امروز شهرهای مختلف صهیونیست آماج حملات موشکی فلسطینی هاست و این نیست مگر همان خود باوری و کمک کشورهای اسلامی به فلسطینی ها.

3- بوی انقلاب اسلامی در پشت مرزهای صهیونیست ها که نه، که در پشت درب خانه های ایشان به مشام همه جهانیان رسیده است و غرش موشک ها و راکت های مقاومت این نوید را می دهد که دیگر گنبد آهنین غربی ها در تمام ابعاد آن ( تسلیحاتی، نیروی انسانی ، حمایت های سیاسی – جهانی و....) توان محافظت از صهیونیست ها را ندارد.

4- صهیونیست ها امروز در محاصره مقاومت گیر افتاده اند و اگر روزی شعار نیل تا فراتشان گوش جهانیان را کر می کرد امروز صدای دست و پا زدن های پیش از غرق شدنشان بیش از آن است که تصورش را می کردند و با هرحرکتی بیشتر در باتلاق عملیات تروریستی و نظامی خود در منطقه فرو می روند و .شاید دور نباشد که زودتر از 25 سال چراغ حیاتشان خاموش گردد.

5- تمام این موارد و موارد دیگری از این دست همگی مستقیما به جغرافیای کشور فلسطین و مردم آن و صهیونیست های اشغالگر ارتباط دارد اما این امر بازتاب های جهانی خصوصا در کشورای اسلامی نیزخواهد داشت که در کنار همه موارد موضوع غرب گرایان را در بر خواهد گرفت. غرب گرایان دیگر نمی توانند مانند : اسپایدر من به پرچم صهیونیست ها احترام قائل شده و رفتارشان الگوی جوانان نیز باشد . دست صهیونیست ها تا مرفق آلوده به خون مردم فلسطین است و هر کسی در این بخواهد ادامه حیات سیاسی داشته باشد باید لکه ننک سرامیه بود صهیونیست ها را از دانش بزداید که در غیر اینصورت جایی در ساختار سیاسی کشورهایب خود نخواهند داست.

اما در ایران غرب گرایان با پروریی تمام لباس صلح‌‌طلبی بر تن کرده و بدون محکوم کردن قاتلان صهیونیست به زعم خود نقش یک مصلح را بخود می‌گیرند و دو طرف را به صلح فرا می‌خوانند اما این استراتژی را باید پوششی دانست که در زیر آن می خواهند در سکوت کامل خود را به انتخابات مجلس دوازدهم برسانند.

عباس عبدی در مطلبی ظاهرا در خوابی کامل و بدون دیدن راهپیمایی میلیونی مردم، انقلابیون را اقلیتی می خواند که توان سازماندهی چند صد نفره حمایت از مردم فلسطین را ندارد و این ادعا را اینگونه تکمیل می کند و ادامه می دهد که: اين فقط شكست نيست، يك اضمحلال كامل است. جالب اينكه در چنين شرايطي همچنان دنبال خالص‌سازي هستند و چهارنعل به خودشان هم رحم نمي‌كنند، چه رسد به ديگران . خالص سازی بی شک اشاره به انتخابات آتی مجلس است . با یک تیر می خواهد دو نشان را بزند. از حوادث فلسطین بهره برداری برای انتخابات کاری است که او و شاید دیگر همقطارانش کاری که ایشان و جریان متبوعشان تبحر زیادی در آن دارند.

در مجموع غرب گرایان یک بازی دوپهلو را انجام می دهند نه محکوم می کنند و نه همراهی با انقلاب را دارند و همین امر می تواند آنان را همچنان بعنوان سرمایه های غرب و صهیونیست ها در ایران نگه دارد و از مواهب خارج مرزها برای خود و خانواده هایشان به ارمغان آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها