کد خبر: ۵۳۱۳۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۷ آبان ۱۴۰۲
ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک نظامی اسرائیلی و جراحت شدید سه نفر دیگر طی درگیری‌های شب گذشته با نیروهای مقاومت در شمال غزه خبر داد تا شمار تلفات اشغالگران در حمله زمینی به ۳۶ نفر برسد.

به گزارش پایگاه خبری 598، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه، ۸ نوامبر اعلام کرد که در جریان درگیری‌های شب گذشته با گروه‌های فلسطینی در شمال نوار غزه، یک نظامی اسرائیلی کشته و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، ارتش رژیم اشغالگر در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک سرباز اسرائیلی (گروهبان ذخیره یعقوب عذری) در جریان نبرد در شمال نوار غزه کشته شده و یک سرباز دیگر از تیپ گولانی و دو سرباز دیگر از تیپ چتربازان به شدت مجروح شدند.

با اعلام خبر کشته‌شدن این نظامی صهیونیست امروز، تعداد نیرو‌های کشته شده در نبرد‌های زمینی در نوار غزه به ۳۶ نفر افزایش یافت؛ در حالی که تعداد کل تلفات نظامی رژیم اشغالگر از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش «حماس» در ۷ اکتبر تاکنون به ۳۴۹ نفر افزایش یافت.

دیروز، سه‌شنبه، روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» گزارش داده بود که تعداد تلفات اسرائیلی و خارجی‌های کشته شده از ۷ اکتبر تاکنون به حدود ۸۵۰ نفر و تعداد مجروحان صهیونیست‌نشین هم به ۷۲۶۲ تن رسیده است.

«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این باره تاکید کرد که براساس اطلاعات و مشاهدات میدانی گردان‌های القسام، تلفات در صفوف اشغالگران بسیار بیشتر از آن چیزی است که تل‌آویو اعلام می‌کند؛ آمار واقعی همه را شوکه خواهد کرد.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» چند روز پیش گزارش داد که تعداد کشته‌های ارتش اسرائیل از زمان آغاز نبرد‌های زمینی در غزه «تقریباً یک چهارم مجموع تلفات جنگ آغاز شده توسط اسرائیل علیه غزه در سال ۲۰۱۴» است که یک ماه و نیم طول کشیده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها