کد خبر: ۵۳۱۳۵۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۱۷ آبان ۱۴۰۲
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۳۳۴۵ واحد معادل ۰.۱۶ درصد همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، بورس اوراق بهادار تهران که از ابتدای هفته روند رو به رشد به خود گرفته، امروز هم با افزایش ۳۳۴۵ واحد در پایان معاملات به رقم ۲ میلیون و ۵۶ هزار و ۴۱ واحد رسید.

همچنین شاخص هموزن با افزایش ۲۵۷۸ واحد به رقم ۶۹۸ هزار و ۷۶۸ واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران که ناشی از ارزش روز شرکت‌های بورسی است، به بیش از ۷ میلیون و ۱۴۰ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران اروز بیش از ۶.۱میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۳۲۹ هزار فقره معامله و به ارزش ۴ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

همه شاخص‌های بورس امروز سبز شدند، اما میزان افزایش زیر یک درصد بوده است، به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ارزش معادل ۰.۱۶ درصد افزایش یافته‌اند.

این دو شاخص با معیار هموزن ۰.۳۷درصد رشد کردند. شاخص آزاد شناور ۰.۱۳ درصد افزایش یافت، شاخص بازار اول بورس ۰.۱۹ درصد رشد کرد و شاخص بازار دوم بورس ۰.۱۴ درصد افزایش یافت.

امروز نمادهای ملی مس، گسترش نفت و گاز پارسیان،‌کشتیرانی، بانک ملت و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نمادهای پالایش نفت اصفهان و پتروشیمی خلیج‌فارس بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را از خود به جای گذاشته‌اند.

رشد ۳۳۴۵ واحدی شاخص بورس +نقشه

در فرابورس ایران هم شاخص کل امروز با ۱۳ واحد افزایش به رقم ۲۵ هزار و ۴ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس به بیش از یک میلیون و ۴۰۵ هزار میلیارد تومان بالغ شد. ارزش بازار پایه فرابورس هم ۴۱۳ هزار میلیارد تومان شد.

معامله‌گران فرابورس امروز بیش از ۳.۱ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۱۶۶ هزار معامله و به ارزش ۲ هزار و ۹۷۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

شاخص کل و شاخص قیمت فرابورس امروز به میزان ۰.۶ درصد رشد کرد و این دو شاخص با معیار هموزن به اندازه ۰.۳ درصد افزایش یافتند.

شاخص بازار اول فرابورس ۰.۸ درصد کاهش یافت، اما شاخص بازار دوم فرابورس ۰.۱۱ درصد رشد کرد.

امروز نمادهای فولاد هرمزگان، تجلی توسعه معادن، آریا ساسول و بانک سامان بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشتند و نمادهای مدیریت انرژی امیدتابان حور، انتخاب الکترونیک و پویان زرکان آق‌دره بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها