کد خبر: ۵۳۱۳۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۰ آبان ۱۴۰۲
مقامات صهیونیستی اعلام کردند، هنوز توافقی درباره تبادل اسرا صورت نگرفته است و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه ۱۳ اسرائیل، مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند، تل‌آویو خواهان انجام یک معامله گسترده در مورد اسیران است و آمادگی دارد تا بهای آن را بپردازد.

این در حالی است که مشیر المصری، از رهبران حماس، اعلام کرد، توافق مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی قریب‌الوقوع است اما این به یک شرط بستگی دارد که تل‌آویو هنوز آن را نپذیرفته است. او گفت، رژیم صهیونیستی با شرط حماس مبنی بر خروج بدون آسیب از نوار غزه مخالفت می‌کند و همین امر موجب شده تاکنون توافقی درباره تبادل اسرا صورت نگیرد.

روز پنجشنبه ایالات متحده اعلام کرد، رژیم صهیونیستی هر روز به مدت چهار ساعت آتش‌بس خواهد کرد و سه ساعت قبل از اجرا، آن را اعلام خواهد کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا،هم به نوبه خود به خبرنگاران گفت که به دنبال توقف درگیری‌ها به مدت سه روز در غزه و برای مدت طولانی‌تر است تا اسیران در نزد جنبش حماس آزاد شوند.

در مقابل دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد، جنگ ادامه دارد و بدون آزادی اسیران صهیونیست، آتش‌بسی در کار نخواهد بود.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، هم اعلام کرد تا زمانی که اسیران در نوار غزه آزاد نشده‌اند و رژیم صهیونیستی ماموریت خود را درباره «نابودی حماس» به اتمام نرساند، جنگ ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها