کد خبر: ۵۳۱۴۱۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۲۰ آبان ۱۴۰۲
ازغدی با بیان اینکه تشکیلات هیأت در هیچ دین دیگری وجود ندارد گفت: هیأت یک روح جهادی مبتنی بر اعتقاد است.

به گزارش پایگاه خبری 598، حسن رحیم‌پور ازغدی در هجدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که در سالن همایش‌های شهید آیت الله بهشتی مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد، اظهار کرد: ساختار و تشکیلات هیأت در هیچ دین دیگری وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه هیأت یک روح جهادی مبتنی بر اعتقاد است، مطرح کرد: هیأت در پیش از انقلاب و زمان پیروزی انقلاب کارکردهای مختلف و مؤثری داشته است ولی پس از انقلاب این کارکردها بسیار تقویت شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه اتفاقاتی که در سطح جهانی درحال رقم خوردن است، کم سابقه و بی‌سابقه است، عنوان کرد: بیش‌تر رسانه‌های قدرت‌مند جهان در دست یهودی‌ها است و ۸۰ سال است که چشم دنیا را در مقابل فجایع بسته است.

وی با اشاره به اینکه یهودیان ظلم بسیاری بر مسلمانان داشته‌اند، خاطرنشان کرد: امروز در محور مقاومت شاهد حماسه‌های عجیبی هستیم که حاصل تربیت مدرسه اسلام هستند. توجه افراد بسیاری با دیدن مقاومت غزه به قرآن و اسلام جلب شده است، امروز تنها شیعیان مسلمان به دفاع از غزه پرداخته‌اند و این نمونه تبلیغ درست دین است.

ازغدی با اشاره به اینکه شیوه امام خمینی (ره) در تبلیغ اسلام و شیعه درست بوده است، یادآور شد: تمام این اتفاقات از ایران و انقلاب اسلامی آغاز شده است. امروز شاهد تجمعات بر علیه اسرائیل در قلب آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه هستیم، ابراز کرد: درپی این تجمعات و اعتراضات شاهد دیکتاتوری دولت‌های این کشورها هستیم.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای گریه و ذکر مصیبت ما برای اهل بیت (ع) را تنها یک واکنش احساسی برای وقایعی می‌دانند، بیان کرد: گریه برای اهل بیت (ع) بیش‌تر برای ما مفید است. اهل‌بیت (ع) از مرگ و شهادت نه می‌ترسیدند و نه فاصله می‌گرفتند، اظهار داشت: زمانی که حق ولایت از اهل‌بیت (ع) غصب می‌شد، چیزی از اهل بیت (ع) گرفته نمی‌شد بلکه حق بشر از وجود اهل‌بیت (ع) غصب می‌شد.

وی با اشاره به اینکه ولایت امیرالمومنین (ع) هدایت و تربیت خلق است، عنوان کرد: دفاع از ولایت امیرالمومنین (ع) دفاع از یک پست و مقام سیاسی نیست بلکه دفاع از هدایت و تربیت خلق است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها