کد خبر: ۵۳۱۵۸۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۲     ۲۷ آبان ۱۴۰۲
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :
سردار سلامی با تأکید بر اینکه غزه به مدفن صهیونیست‌ها تبدیل می شود، گفت: این میدان، باتلاقی برای آمریکا و اسراییل در عرصه سیاست، اخلاق، اقتصاد، امنیت و اطلاعات است.

به گزارش پایگاه خبری 598، سردار سرتیپ حسین سلامی در مراسم گرامیداشت ۲۵آبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و شهدای ۲۵ آبان اصفهان، اظهار داشت: اهل ایمان، اصفهان را به‌واسطه شهیدان آن بهتر از اهل زمین می‌شناسند و این گلستان پرشکوه نشانه این ادعا است و ۲۵ آبان ۶۱ نیز جلوه‌ای بی‌همتا برای اصفهان ساخت.

وی افزود: در ۲۵ آبان، اصفهان بسیاری از فضیلت‌ها را معنا کرد و توصیف‌گر واقعی واژه‌هایی بود که ایمان و معرفت با آن تعریف می‌شود و آن روز اصفهان ایثار، وفاداری، شهادت طلبی، ولایتمداری، وطن دوستی، ایمان و عشق الهی را تفسیر کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روز حماسه و ایثار اصفهان، سیما و رخسار معنوی استان اصفهان و شهر اصفهان را ساخت، گفت: این که امروز این فضا سرشار از مردمانی است که پس از ۴۱ سال آمده‌اند تا آن حماسه بزرگ را گرامی بدارند نشان از این دارد که این مردم دست از دفاع از اسلام و دین خدا بر نمی‌دارند.

وی اضافه کرد: آرزوی همه افرادی که "یا لیتنا کنا معک" می‌گفتند برآورده شد و عاشورا زینت جدیدی به شخصیت این مردم بخشید، گویا عاشورا در حال تکرار شدن بود و از پی خود روح، معنا، معرفت و عشق می‌آفرید.

سردار سلامی با تأکید بر این‌که اصفهان سبب سربلندی، حیات و جاودانگی اسلام گردیده، تصریح کرد: مردم اصفهان اجازه تحقیر یک ملت را در مقابل یک جهان به دشمن ندادند، دشمنانی که همه به هم پیوسته بودند و با یکدیگر متحد شده بودند تا ایران و اسلام را بشکنند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار می‌دانست همزیستی با اسلام در عالم سیاست معنایی ندارد، چرا که اسلام نور است و زمانی که طلوع می‌کند تیرگی باید محو شود و نبرد نور و ظلمت همواره در عالم بر اساس سنت الهی با غلبه نور پایان می‌یابد و هیچ کس در هیچ دوره‌ای نمی‌تواند این سنت را تغییر دهد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، غلبه مستضعفان، مومنان، مجاهدان و مسلمانان بر مشرکین، کفار و منافقان را سنت الهی بیان کرد و یادآور شد: اصفهان این شایستگی و لیاقت را داشت تا نشانگر تحقق اراده الهی باشد و این نیز یک افتخار است و جهان، اصفهان را با همین ویژگی‌ها می‌شناسند و نصف جهان به معنای نیمه حق عالم است و اصفهان همواره در سمت حق ایستاده است.

وی اظهار کرد: تاریخ عمیق این مردم، گویای این واقعیت است که اهل بیت(ع) در قلوب مردم آن، جایگاهی فراتر از توصیف دارند و برای همین جوانان این دیار مشتاقانه به میدان می‌رفتند.

سردار سلامی عنوان کرد: امروز بار دیگر مستکبران عالم دست به دست هم داده‌اند و در یک نمایش نفرت انگیز و شرم آور و بسیار تحقیر آمیز برای خود، به‌جنگ نوزادان در درون اتاق‌های عمل رفته‌اند تا با تسلط بر آی سی یو ها و سی سی یوها، به جهان نشان دهند که قدرتمند هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این ضعف و زبونی مستکبران عالم را نشانه اضمحلال و فروپاشی آنها دانست و گفت: افتخار بزرگ، بزرگترین امپراطوری ظاهری تاریخ بشر قتل نوزادان در درون بیمارستان‌ها است و این برای قدرت‌های ائتلافی که دست به دست همه داده‌اند و به طور واضح در کنار این جنایات ایستاده‌اند، شرم آور است.

وی تصریح کرد: امپراطوری‌ها هرگاه دیوانه‌وار عمل می‌کنند نشانه‌ای از احساس فروپاشی در آنها است و نشان می‌دهد که به فروپاشی نزدیک می‌باشند و ترس از این زوال زودرس، عقل و منطق راهبردی و حتی منطق تاکتیکی و عملیاتی را از دشمنان ربوده است.

وی استقامت مردم فلسطین در برابر جنایات آمریکا و اسراییل را درس آموخته شده از قرآن کریم عنوان کرد و ادامه داد: مردم فلسطین از قرآن آموختند که نباید از ترس دشمن به خود دشمن پناه برد و راه سعادت مسلمانان از میان شمشیرهای جهاد، استقامت در میدان و صبر بر مصیبت‌ها می‌گذرد و وعده خداوند است که پس از سختی‌ها، آرامش، آسایش و نصرت خود را نازل خواهد کرد و لذا فلسطین خواهد ماند.

وی با تأکید بر اینکه غزه به مدفن صهیونیست‌ها تبدیل می شود، گفت: آنها از درون حصارها می‌جنگیدند، در حالی که آنها را قدرتمند و مجتمع می‌پندارند اما قلب‌های آنها متفرق و پراکنده است و عذاب الهی بر آنها از جایی که حساب نمی‌کنند فراخواهد رسید.

سردار سلامی، خاطرنشان کرد: جوانان فلسطینی قاعده این حربه جدید را در میدان آموخته‌اند و این تازه ابتدای ماجرا است و این میدان، باتلاقی برای آمریکا و اسرائیل در عرصه سیاست، اخلاق، اقتصاد، امنیت و اطلاعات است.

وی یادآور شد: مظلومیت مردم شرافتمند فلسطین سرانجام کار خود را خواهد کرد و ما به روزهای نصرت و پیروزی می‌اندیشیم و آن را نزدیک می‌بینیم، این همبستگی جهانی بر اساس فطرت انسان که با ظلم ناسازگار است امروز در مقابل آمریکا و شرکای آن ایستاده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها