کد خبر: ۵۳۱۵۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۲۷ آبان ۱۴۰۲
سخنگوی نظامی گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- گفت که طی چهار روز گذشته نیروهای حماس موفق به از کار انداختن ۶۲ خودروی نظامی اسرائیل شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- گفت که طی چهار روز گذشته نیروهای حماس موفق به از کار انداختن ۶۲ خودروی  نظامی اسرائیل شده‌اند.

وی اضافه کرد مبارزان گردان‌های القسام دیروز موفق به تخریب ساختمانی در بیت حانون شده‌اند که نیروهای ویژه اسرائیل در آن تجمع کرده بودند. 

ابوعبیده تصریح کرد مبارزان حماس در میدان هستند و از خیابانی به خیابان دیگر نیروها و خودروهای دشمن را دنبال می‌کنند. 

او گفت که حماس خودش را برای مبارزه‌ای طولانی آماده کرده است و نیروهای اشغالگر هر چه بیشتر در غزه بمانند بر خسارت‌هایشان اضافه می‌کنند. 

ابوعبیده گفت که نظامیان رژیم اشغالگر به جرائم تجاوزکارانه خود علیه نوزادن و غیرنظامیان ادامه می‌دهند.

سخنگوی گردان‌های القسام تأکید کرد مبارزان القسام نظامیان رژیم اشغالگر را مجبور به عقب‌نشینی از بسیاری از جبهه‌ها کرده‌اند. 

ابوعبیده ورود نظامیان اسرائیلی به داخل مجموعه بیمارستانی الشفاء را یک رسوایی برای جامعه بین‌المللی توصیف کرد. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردندو علاوه به هلاکت رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرده و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داده است. حملات رژیم صهیونیستی به شهادت بیش از ۱۲۰۰۰ هزار نفر از جمله ۵۰۰۰ کودک منجر شده است.

بسیاری از نهادهای حقوق بشری درباره بروز فاجعه انسانی در غزه در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند. روز جمعه رسانه‌های بین‌المللی اقدام به انتشار تصاویری از ایستادن مردم در صفی بسیار طولانی در جنوب غزه برای دریافت نان کرده‌اند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها