کد خبر: ۵۳۱۶۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۸ آبان ۱۴۰۲
رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه حرکت محمدعلی گرایی در پرتاب بطری آب به روی تشک در جریان مبارزه برادرش در مسابقات جهانی خوب نبود، گفت: دنبال کم کردن محرومیت یک ساله او هستیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، علیرضا دبیر درباره محرومیت یک ساله محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی از سوی اتحادیه جهانی کشتی به دلیل پرتاب بطری آب به روی تشک کشتی در جریان مبارزه برادرش محمدرضا گرایی و حریف ژاپنی در جریان رقابت های جهانی صربستان، در شرایطی که برادرش شدیدا از نظر بدنی کم آورده بود و در آستانه شکست قرار داشت اما این اقدام او باعث شد با وقفه چند دقیقه ای در مبارزه، محمدرضا گرایی نفس تاره کند و در نهایت حریف ژاپنی را شکست دهد، گفت: ما در کشتی قوی هستیم اما در بحث دیپلماسی کشتی نه. من خیلی اهل خارج رفتن نیستم و در این ۴ سال ریاست فدراسیون کشتی فقط ۳ سفر خارجی رفتم. باید یک نفر در اتحادیه جهانی داشته باشیم. رای آوردن و لابی کردن برای ورود به اتحادیه جهانی سخت است چون آنجا بحث رفاقتی است و سیاسی نیست.

رییس فدراسیون کشتی افزود: من میتوانم این کار را انجام دهم و ظرفیت آن را هم دارم اما آدمی نیستم به این کشور و آن کشور بروم. نه روحیه اش را دارم و نه خوشم می آید. به همین دلیل دنبال آدمی هستم که بیاید و برای این کار وقت بگذارد.

وی تصریح کرد: ما به این رای اعتراض می کنیم. فدراسیون کشتی را هم بابت این حرکت او جریمه کردند. حرکت او خوب نبود و با آن حرکت برادرش رضا به مدال برنز رسید اما خودش یک سال محروم شد. پلیس آنجا هم با او برخورد کرد و یک جریمه هم آنجا دادیم. خود ما هم به او گفتیم در لیگ کشتی نگیر. به هر حال یک درآمدی هم انجا می توانست داشته باشد.

دبیر در پایان گفت: دنبال این هستیم محرومیت او را کم کنیم. اگر یک آدم قوی در اتحادیه جهانی کشتی داشتیم خیلی به نفع ما بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها