کد خبر: ۵۳۱۶۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۲۸ آبان ۱۴۰۲
یک شبکه آمریکایی در گزارشی، صحنه سازی ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «الشفا» نوار غزه با هدف متهم کردن جنبش حماس به نگهداری سلاح در آن را بعید ندانست.

به گزارش پایگاه خبری 598، شبکه سی‌ان‌ان در این باره فاش کرد، بعید نیست که خود صهیونیست‌ها پیش از رسیدن خبرنگاران خارجی به بیمارستان الشفا صحنه سازی کرده و اقدام به جاسازی اسلحه در آن کرده باشند.

این شبکه اعلام کرد که ویدئوی ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۵ نوامبر از بازرسی تسلیحات در بیمارستان الشفا، سلاح‌های کمتری را نسبت به فیلم‌های بعدی که توسط خبرنگاران بین‌المللی فیلمبرداری شده بود نشان می‌دهد، این مسئله حاکی از آن است که این سلاح‌ها ممکن است قبل از رسیدن خبرنگاران به آنجا منتقل شده باشند.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، «جاناتان کنریکوس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این ویدئو یک سلاح را به نمایش می‌گذارد و ساعت روی مچ دست او ۱۳.۱۸ را نشان می‌دهد. چند ساعت بعد، خبرنگار فاکس نیوز وارد بیمارستان شد و در گزارش خود اعلام کرد که فیلمبرداری در «نیمه شب» انجام شده است.

این شبکه گزارش داد: به خبرنگار کیسه‌ای حاوی دو تفنگ AK-۴۷ نشان داده شد. این درحالی است که در ویدئوی ارتش اسرائیل که قبلاً ضبط شده بود، تنها یک تفنگ AK-۴۷ نشان داده شد. مشخص نیست که دومین تفنگ AK-۴۷ از کجا آمده و چرا در ویدیوی قبلی که قبلاً فیلمبرداری شده بود، دیده نمی‌شود.

در همین راستا، نیویورک تایمز نیز گزارش داد که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی مانع از سرکشی خبرنگاران به بخش‌های مختلف بیمارستان الشفا شدند.

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی در راستای توجیه حملات غیر انسانی به بیمارستان‌ها، مساجد و مدارس نوار غزه و کشتار غیرنظامیان در آنها، مدعی شده بود که جنبش حماس از بیمارستان الشفا برای اهداف نظامی استفاده می‌کند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه برای چهل و چهارمین روز ادامه دارد و درحالی که نهادهای بین‌المللی نسبت به وقوع یک بحران انسانی در این باریکه هشدار می‌دهند، اما نیروهای رژیم اشغالگر بی‌توجه به این هشدارها همچنان بیمارستان‌ها را هدف قرار داده و آنها را با تانک محاصره کرده‌اند.

 
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها