کد خبر: ۵۳۱۷۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۹ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری 598، از دستاوردهای موشکی - پهپادی حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم و بازدید از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو پیام‌های خاص خود را دارد و آنهایی که باید این پیام را دریافت کنند، تاکنون آن را به خوبی دریافت کرده‌اند.

حضور رهبر معظم انقلاب با همراهی همه فرماندهان نظامی از فرمانده کل ارتش تا فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع در نمایشگاه دستاوردهای موشکی و پهپادی نشان از اقتدار نظامی و توانمندی‌هایی دارد که اجازه نمی‌دهد دشمن نگاه چپ به ایران اسلامی داشته باشد. تأکید فرمانده کل قوا بر ادامه پیشرفت در زمینه نظامی و دفاعی که پیش از این نیز در سال‌های گذشته گفته شده و بر اساس همان توصیه‌ها و تأکیدات است که اکنون نیروهای مسلح ایران اسلامی به دستاوردهای بزرگی رسیده‌اند که ایران اکنون در زمره 5 کشور جهان دارای تسلیحات هایپرسونیک قرار دارد.

همانگونه که حضرت آیت الله خامنه‌ای در سال 1395 با انتقاد شدید از کسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند و نه موشک خاطرنشان کردند: روزگار، روزگار همه چیز است وگرنه به راحتی و به صراحت حق ملت را خواهند خورد. چنین موضع منطقی و دقیقی باعث شد تا امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی به چنان دستاوردهای بزرگی در زمینه موشکی و پهپادی برسند که دشمن جرأت تعرض و تهدید را نداشته باشد.
قطعاً اگر دشمنان اراده‌ای برای حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارند وجود نیروهای مسلح با تسلیحات و تجهیزاتی است که می‌تواند دشمن را پشیمان کند.

بازدید حضرت آیت الله خامنه‌ای از دستاوردهای موشکی و پهپادی نیروی هوا فضای سپاه با سخنانی که درباره جنگ غزه و رژیم صهیونیستی بیان شد اهمیت پیشرفت‌های موشکی و پهپادی را نشان می‌دهد. هم اکنون شاخه نظامی حماس(گردان‌های قسام) با وجود موشک‌ها و راکت‌ها است که توانسته‌اند یکی از قدرتمندتر ارتش‌ها را به چالش بکشند و درمانده کنند.

مردم فلسطین تا پیش از این حتی سلاح سبک هم نداشتند اما مسلح شدند و اکنون که جنگ غزه چهل و پنجمین روز خود را سپری می‌کند، مقاوم مقالب ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی ایستاده و این ارتش به کشتار غیر نظامیان، کودکان و زنان مشغول است. مردم یمن و انصارالله نیز در جنگی طولانی با عربستان توانستند با تولید قدرت دشمن را وادار به شکست کنند و اکنون همین کشور با وجودی که در شرایط دشوار پس از جنگ قرار دارد،‌ تهدیدی جدی برای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود و چندین بار با موشک‌ها و پهپادهای ساخت خود اسرائیل را هدق قرار داد و به تازگی هشدار داده که کشتی‌ها و شناورهایی که به هر نحو متعلق به رژیم صهیونیستی باشد هدف قرار خواهد داد.

رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکست خورده محسوب می‌شود، در این میان از کشورهای اسلامی و عربی انتظار بیشتری می‌رود و همانگونه که حضرت آیت الله خامنه‌ای در بازدید دیروز فرمودند؛ «باید شریان و جریان حیاتی رژیم صهیونیستی قطع شود، دولت‌های اسلامی حداقل برای یک مدت محدود رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند» این رژیم فرو می‌پاشد. برخی کشورهای مسلمان همچنان به روابط اقتصادی و سیاسی خود با اسرائیل ادامه می‌دهند در حالی که دنیا علیه رژیم صهیونیستی قیام کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها