کد خبر: ۵۳۱۷۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۹ آبان ۱۴۰۲
تبلیغات افراد مشهور برای شبکه‌های حرفه‌ای و بین‌الملل جعل مدارک پیگرد قانونی خواهد داشت و فعالیت تبلیغاتی آنان مصداق مشارکت در جرم است.

به گزارش پایگاه خبری 598، سرهنگ ضرغام آذین، رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا، روز دوشنبه در رونمایی از کشفیات و دستاورد پلیس آگاهی در حوزه جعل و کلاهبرداری افزود: بالغ بر ۵۰۰ مدرک از دانشگاههای مختلف توسط این گروه چهار نفره جعل شده است که به ادعای خودشان دارای استعلام است که در واقعیت اینطور نبود.به گفته او، برای برخی از این مدارک تا ۱۵۰ میلیون تومان از سوی جاعلان و شبکه آنها درخواست می‌شد که بسته به نوع مدرک، مقطع تحصیلی و دانشگاه متفاوت بود.

رئیس پلیس عملیات ویژه پلیس آگاهی همچنین به تبلیغات افراد مشهور برای این شبکه های جعل اشاره کرد و گفت: قطعا این افراد پیگرد قانونی خواهند شد و فعالیت تبلیغاتی آنان مصداق مشارکت در جرم است.

سرهنگ آذین به دستگیری بخشی از این مجرمان و جاعلان اشاره کرد و افزود: برخی نیز هنوز دستگیر نشدند اما شناسایی و تحت تعقیب هستند.

این مقام انتظامی به درخواست هزینه های دلاری برای این مدارک جعلی تحصیلی اشاره کرد و توضیح داد: مشتریان این موارد عمدتا از کشورهای منطقه و همسایگان بوده است.

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا به تبلیغات افراد مشهور برای شبکه‌های حرفه‌ای و بین‌الملل جعل مدارک تحصیلی اشاره کرد و گفت: قطعا این افراد پیگرد قانونی خواهند شد و فعالیت تبلیغاتی آنان مصداق مشارکت در جرم است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها