کد خبر: ۵۳۱۷۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۳۰ آبان ۱۴۰۲
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج ، امید ملت ایران» نام گذاری شده و 20 عنوان برنامه به مناسبت این هفته در این اداره کل اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری در جلسه کمیته اجرایی هفته بسیج این اداره کل بیان کرد: امروز ملت‌های مسلمان و استکبار ستیز از تجربه بسیج استفاده می‌کنند که همه این‌ها متکی به اندیشه حضرت امام(ره) است، تفکر بسیج یک شبکه سراسری سیاسی، اجتماعی و نظامی در جهان است که در راستای زمینه سازی ظهور نقش آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج افزود: در همین رابطه همایش بسیجیان کارمند استان به میزبانی این اداره کل در گلزار شهدای علی بن جعفر ع برگزار می‌شود، همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با امام راحل عظیم الشان و همچنین فرمانده معظم کل قوا و برگزاری نشست های بصیرتی از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

وی ادامه داد: در ادامه برنامه‌های این هفته برنامه عیادت از جانبازان و رزمندگان همکار و بازنشسته برگزار می‌شود، همچنین برنامه فضاسازی محیطی، معرفی بسیجیان نمونه همکار، برگزاری نمایشگاه تصاویر و وصیت نامه های شهدا برگزار خواهد شد.

عاشوری اضافه کرد: فراخوان، ساماندهی و تقویت گروههای جهادی، پویش نذر خون و اهدای خون توسط بسیجیان، مسابقات فرهنگی ورزشی، پویش عکس سلفی با هشتگ های « #بسیج_امید_ملت_ایران » و « #من_هم_یک_بسیجی ام» در فضای مجازی، برگزاری اردوهای جهادی و  تهیه و انتشار محتوای هنری با موضوع بسیج از دیگر برنامه‌های تدارک دیده ‌شده برای هفته بسیج است.

وی ادامه داد: همچنین نشست های تخصصی با محوریت آسیب های اجتماعی توسط امور بانوان این اداره کل در این هفته انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی از دیگر برنامه های تامین اجتماعی قم در طول هفته بسیج است.

وی ادامه داد: مشاوره بیمه ای رایگان، ملاقات مدیران تامین اجتماعی با مردم، برگزاری میز خدمت جهادی در طول هفته بسیج، رزمایش گروه‌های مؤمنانه و همایش پیاده‌روی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده ‌است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها