کد خبر: ۵۳۱۷۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۳۰ آبان ۱۴۰۲
سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد که رزمندگان القسام طی ۷۲ ساعت گذشته، ۶۰ خودروی زرهی و نظامی ارتش صهیونیستی از جمله ۱۰ نفربر را منهدم کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایسنا، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) دوشنبه شب در سخنانی گفت که همچنان درگیری‌های شدید با نیروهای دشمن در چند محور در نوار غزه ادامه دارد.

وی تصریح کرد، مجاهدان القسام طی سه روز اخیر چندین عملیات منحصر به فرد در سه روز گذشته اجرا و تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست را کشته و یا زخمی کردند.

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام ادامه داد: شنبه گذشته برای نیروهای پیاده دشمن در جنوب غرب شهر غزه کمین کردیم. مجاهدان ما صدای فریاد و کمک خواهی نظامیان اسرائیلی را می‌شنوند.

وی تأکید کرد، در ۷۲ سال گذشته، ۶۰ خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی (تانک، نفربر و بولدوزر) منهدم شد که ۱۰ خودروی منهدم شده نفربر بوده است.

سخنگوی شاخه نظامی حماس تأکید کرد که هدف دشمن صهیونیستی در این جنگ نابودی و قتل و کشتار غیرنظامیان است و حملات هیستریک و جنون آمیز دشمن ثابت می‌کند که امیدی به پیروزی ندارد.

ابوعبیده اضافه کرد: دشمن شکست خواهد خورد و نخواهد توانست عزم و اراده ما را در هم شکند. کشتارهای دشمن در غزه سرآغاز نابودی آن خواهد بود.

وی اعلام کرد که ۲۵ نفر از نیروهای کماندوی قسام نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در بیمارستان رنتیسی مورد حمله قرار داده و یک تانک و یک نفربر را منهدم و ۴ نظامی را به قتل رساندند.

سخنگوی شاخه نظامی حماس تصریح کرد که در حمله به نیروهای مخفی شده دشمن در بیمارستان رنتیسی یکی از مجاهدانمان به شهادت رسید.

وی همچنین گفت که القسام از فاصله صفر ۴ نظامی صهیونیستی را هنگام پیاده شدن از یک نفربر در نزدیکی بیمارستان رنتیسی به قتل رساندند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها