کد خبر: ۵۳۱۸۶۹
زمان انتشار: ۲۲:۲۹     ۰۲ آذر ۱۴۰۲
خبرگزاری فرانسه روز پنجشنبه به نقل از یکی از مسئولان بخش‌های بیمارستان الشفاء گزارش داد که رئیس این مجتمع پزشکی به همراه چند دکتر ارشد دیگر بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، منابع محلی امروز (پنجشنبه) از بازداشت رئیس بیمارستان «الشفاء» به‌عنوان بزرگترین مجتمع پزشکی در نوار غزه خبر دادند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یکی از مسئولان بخش‌های بیمارستان الشفاء گزارش داد: «دکتر محمد ابو سلمیه به همراه چندین دکتر ارشد دیگر بازداشت شدند».

«خالد ابو سمره» مدیر یکی از بخش‌های بیمارستان الشفاء به خبرگزاری فرانسه توضیح داد که نظامیان صهیونیست امروز اقدام به این بازداشت‌ها کردند.

رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته  برای توجیه جنایات خود در حمله به بیمارستان‌های غزه مدعی شده‌ بودند گروه حماس از بیمارستان‌ها به عنوان پایگاه‌های فرماندهی و کنترل استفاده می‌کند.

 حماس و کادر درمان در بیمارستان مذکور بارها ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره استفاده نظامی از این بیمارستان را رد کرده‌اند. گاردین هفته گذشته به نقل از یک پزشک انگلیسی که در این بیمارستان کار می‌کند نوشته بود ادعای اسرائیل یک «بهانه عجیب و غریب» است.

در همین راستا، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل روز چهارشنبه ادعاهای صهیونیست‌ها درباره حضور حماس و رزمندگان مقاومت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه را رد کرد. (جزئیات بیشتر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها