کد خبر: ۵۳۱۹۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۰۶ آذر ۱۴۰۲
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از رایزنی تلفنی با رئیس جمهور آمریکا از نگاه مثبت خود به تمدید آتش بس و در عین حال ادامه عملیات نظامی اسرائیل پس از این مرحله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل می‌گوید که بعد از تماس تلفنی با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نگاه مثبتی به تمدید آتش بس بعد از پایان آتش بس بشردوستانه 4 روزه فعلی دارد؛ به شرطی که روزانه بیش از 10 نفر از زندانیان اسرائیلی نزد حماس آزاد شوند.

وی در یک پیام ویدئویی از دفترش گفت: وی درباره آزادی گروه دیگری از گروگانهای اسرائیلی از نوار غزه با رئیس جمهور آمریکا صحبت کرده است.

نتانیاهو این گفت‌وگوی تلفنی را احساسی توصیف کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درحالی از تمایل خود به ادامه آتش بس میگوید که از سوی صهیونیستهای ساکن اراضی اشغالی،احزاب مخالف و جامعه جهانی شدیدا برای توقف حملات خود به غیرنظامیان در غزه که تا کنون بیش از 15 هزار کشته برجا گذاشته است تحت فشار قرار دارد و عملیات زمینی ارتش این رژیم دستاورد چندانی نداشته است.

نتانیاهو در ادامه افزود: علاوه بر این من تاکید کردم که خواستار آزادی بیش از 10 گروگان در هر روز هستیم. این چیز شگفت انگیزی خواهد بود.

با این حال نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بعد از این توقف(آتش بس موقت) ما به ادامه عملیات نظامی در فلسطین بازخواهیم گشت.

نتانیاهو در این زمینه افزود: من به رئیس جمهور آمریکا گفتم که پس از این ما با قدرت به اهداف خود که نابودی حماس و اطمینان از اینکه غزه دیگر مثل قبل نخواهد بود بازخواهیم گشت.

وی در ادامه مدعی شد: مطمئن هستم که ما قادر خواهیم بود این وظیفه را انجام دهیم چرا که راه دیگری نداریم.

پیش از این جنبش حماس نیز یک شنبه شب تأکید کرد که در راستای تمدید آتش‌بس تلاش خواهد کرد تا اسرای فلسطینی بیشتری آزاد شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها