کد خبر: ۵۳۲۰۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۰۷ آذر ۱۴۰۲
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش ۵۸۲۸ واحد همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، بورس اوراق بهادار تهران امروز روند رو به رشد به خود گرفت، به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با افزایش ۵۸۲۸ واحد به رقم ۲ میلیون و ۳۱ هزار و ۹۰۳ واحد رسید.

همچنین شاخص هموزن با افزایش ۱۲۵۷ واحد به رقم ۷۱۲ هزار و ۷۴ واحد رسید. ارزش بازار که ناشی از ارزش روز شرکت‌های حاضر در بورس است، به بیش از ۷ میلیون و ۵۶ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

معامله‌گران امروز بیش از ۶.۳ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۳۴۶ هزار فقره معامله و به ارزش ۴ هزار و ۴۱۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

همه شاخص‌های بورس امروز سبز شدند، به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی ۰.۲۹ درصد رشد کرد، این دو شاخص با معیار هموزن نسبت به روز گذشته ۰.۱۸ درصد افزایش یافتند.

شاخص آزاد شناور ۰.۲۷ درصد رشد کرد، شاخص بازار اول بورس ۰.۳۳ درصد افزایش یافت و شاخص بازار دوم بورس ۰.۲۴ درصد رشد کرد.

امروز نمادهای مخابرات ایران، پتروشیمی خلیج‌فارس، مپنا، هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، همراه اول و فولاد مبارکه بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نماد ملی مس، بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را از خود به جای گذاشته است.

شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با ۳۶ واحد کاهش به رقم ۲۵ هزار و ۱۱۶ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به یک میلیون و ۴۱۲ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۴.۲ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۲۸۲ هزار فقره معامله و به ارزش ۷ هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای آریا ساسول، مدیریت انرژی امیدتابان هور، سنگ آهن گهرزمین و انتخاب الکترونیک بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشتند و نمادهای مالی سپهرصادرات و صبا فولاد خلیج‌فارس و جهان فولاد سیرجان بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشته‌اند.

بورس ۵۸۲۸ واحد رشد کرد +نقشه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها