کد خبر: ۵۳۲۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
عضو کمیسیون تلفیق گفت: در بسته سیاستی حمایتی تلفیق تصویب شد که نرخ تبلیغ کالای ایرانی در صدا و سیما مانند سال قبل باشد.
علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، افزود: در جلسه امروز تلفیق راجع به ادامه بسته حمایتی تولید بحث شد و کمیسیون از ساعت 10 وارد بحث هدفمندی یارانه‌ها شده است.

عضو کمیسیون تلفیق گفت: آنچه تصویب شده این است، در راستای تسریع در انجام امور و کاهش هزینه‌ها، سازمان امور مالیاتی موظف است، صدور گواهی ماده 187 موضوع قانون مالیاتهای مستقیم را با هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به دفاتر اسناد رسمی واگذار نماید.

وی ادامه داد: نحوه واگذاری و حق الزحمه دفاتر اسناد رسمی طبق دستور‌العملی است که توسط سازمان امور مالیاتی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تهیه و حداکثر 2 ماه پس از تصویب قانون به تصویب وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌رسد.

یوسف نژاد تصریح کرد: مصوبه دیگر این است که سازمان صدا و سیما موظف است، از محل منابع داخلی نسبت به تهیه برنامه عمومی در جهت فرهنگ‌سازی مصرف کالای تولید داخلی و حمایت از سرمایه و اشتغال اقدام لازم را معمول نماید و نرخ تبلیغات موضوع این ماده در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی نسبت به سال 90 افزایش نخواهد یافت.

نماینده کمیسیون صنایع در تلفیق خاطر نشان کرد: مصوبه بعدی تلفیق این است، نهاده‌های کشاورزی از قبیل کود و سم با قیمت غیر یارانه‌ای در اختیار کشاورزان قرار گیرد، یارانه نهاده‌ها و عوامل تولید به صورت نقدی و یا با اجرای طرحهای افزایش بهره‌وری به صورت کمک بلاعوض و یارانه سود کارمزد و تسهیلات بانکی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها