کد خبر: ۵۳۲۲۲۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۴     ۱۴ آذر ۱۴۰۲
پدر یکی از شهدای مدافع حرم گفت: ما همیشه دعا می‌کردیم فرزندانمان عاقبت به خیر شوند. شهادت بالاترین مقام عاقبت به خیری است و خدا را برای این عزت شاکریم.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از سراج24؛ محمدعلی آقاعبدالهی، پدر شهید مدافع حرم علی آقاعبدالهی، در گفت‌وگو با سراج24، به بیان بخش مختصری از زندگینامه شهید پرداخت و گفت: علی آقا متولد دهم مهر ماه سال ۱۳۶۹ بود و زمان شهادت ۲۵ سال سن داشت و تک پسر خانواده ما بود. علی بسیار در رعایت حلال و حرام جدی بود و بر قول و قرارهای خود حساس بود و نظم خاصی داشت. شهید همچنین به آراستگی ظاهر هم اهمیت می‌داد.وی افزود: علی آقا برای نماز اول وقت بسیار اهمیت قائل بود و این امر برای او در اولویت قرار داشت. او پیرو ولی فقیه بود و در وصیت‌نامه خود نیز بر این موضوع تاکید کرده است. شهید در کار جدی بود و برای انجام هر کاری، وجدان را در نظر داشت. او همچنین در راپل و پاراگلایدر بسیار مهارت داشت.

آقاعبدالهی به شرخ مختصری از وصیت‌نامه شهید پرداخت و توضیح داد: شهید در وصیت‌نامه خود از پدر و مادر خود تشکر کرده است که اجازه‌ی رفتن به جبهه جنگ علیه دشمنان را دادند و همچنین از همگان حلالیت طلبیده است. او به همسر خود تاکید کرده که پیرو ولایت فقیه باشید و همچنین سفارش کرده که فرزندش را ولایی تربیت کند تا طرفدار ولی‌فقیه باشد.

وی ادامه داد: شهید همچنین از فرزند خود به نوعی عذرخواهی کرده که او را تنها می‌گذارد و البته تاکید داشته که ضمن عشق و محبتی که به او (فرزندش) دارد، بر خود واجب دیده تا برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و همچنین جلوگیری از ظلم به سایر کودکان به جبهه جنگ علیه دشمنان عازم شود.

پدر شهید پیرامون فضای حاکم بر خانواده قبل و بعد از شهادت تشریح کرد: علی تک پسر خانواده بود و مادرش بسیار به او علاقه داشت. مادر شهید در ابتدا خبر شهادت را باور نمی‌کرد و در این هشت سال منتظر بود تا علی زنده برگردد. در طی این سال‌ها مادر شهید سختی زیادی کشید. پیکر فرزند ما برنگشته بود و ما هیچ تصویری هم از او در دست نداشتیم. حس مادری اجازه نمی‌داد تا مادر شهید بپذیرد که او به شهادت رسیده است.وی در پایان تاکید کرد: ما راضی به رضای خدا هستیم و همیشه دعا می‌کردیم فرزندانمان عاقبت به خیر شوند. شهادت بالاترین مقام عاقبت به خیری است و خدا را برای این عزت شاکریم. بازگشت پیکر شهید آرامشی به خانواده خواهد بخشید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها