کد خبر: ۵۳۲۳۵۱
زمان انتشار: ۰۸:۲۳     ۱۹ آذر ۱۴۰۲
با هر میزان سرمایه خانه‌دار شوید!
"گروه ساختمان سازی زاگرس، مثل یک معمار چیره‌دست است که با مهارت و خلاقیت، ساختمان‌هایی ماندگار و زیبا می‌سازد."

"گروه ساختمان سازی زاگرس، مثل یک معمار چیره‌دست است که با مهارت و خلاقیت، ساختمان‌هایی ماندگار و زیبا می‌سازد."

این شرکت، با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ی کارشناسان خود، ساختمان‌هایی با کیفیت بالا و طراحی زیبا می‌سازد. ساختمان‌های ساخته‌شده توسط گروه ساختمان سازی زاگرس، ماندگار و با دوام هستند و می‌توانند سال‌های سال، زیبایی و شکوه خود را حفظ کنند.

با هر میزان سرمایه خانه‌دار شوید

به گزارش پایگاه خبری 598، دکتر محمدرضا رفیعی در نشست خبری مدیران گروه ساختمانی زاگرس با اصحاب رسانه به تشریح جدیدترین طرح این شرکت ساختمانی با عنوان «با هر میزان سرمایه خانه‌دار شوید» پرداخت و اظهار کرد: این طرح بر چهار رکن «سرمایه‌گذاری فراگیر»، «تنوع تقاضا»، «خانه‌دار شدن با هر میزان توان مالی» و «نظارت دقیق» استوار است.

این استاد دانشگاه در حوزه مسکن، تصریح کرد: عموم شهروندان واجد شرایط می‌توانند در قالب این طرح به صورت هوشمند و منعطف در بخش مسکن سرمایه‌گذاری کرده و از مزایای ضد تورمی آن بهره‌مند ‌شوند.

عضو هیئت مدیره گروه ساختمانی زاگرس همچنین به تنوع تقاضا و عرضه واحدهای مسکونی متناسب با قدرت خرید شهروندان در طرح جدید این شرکت اشاره کرد و گفت: به عمده تقاضای شهروندان با عرضه واحدهای مسکونی به صورت کامل یا بخشی از آن پاسخ مثبت داده می‌شود.

رفیعی با اشاره به شعار طرح «با هر میزان سرمایه خانه‌دار شوید»، گفت: این طرح متقاضیان و مشتریان خود را در قالب یک برنامه دو سه ساله جذب کرده و صاحب آپارتمان می‌کند.

وی یکی از نقاط مثبت طرح جدید گروه ساختمانی زاگرس را توجه به مبانی قانونی دانست و افزود: این طرح تحت ضوابط و مقررات قانونی اجرا خواهد شد.

عضو هیئت مدیره گروه ساختمانی زاگرس در پایان از تلاش این مجموعه برای پاسخگویی سریع و دقیق به متقاضیان این طرح خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم به سرعت با تمامی متقاضیان این طرح، قرارداد قانونی منعقد کرده و صدها خانواده‌ قمی را در مرحله اول این طرح صاحب‌خانه کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها