کد خبر: ۵۳۲۳۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۹ آذر ۱۴۰۲
امری اسلامی که متأسفانه آنچنان که باید در کشور ما اجرا نمی‌شود و برای عده‌ای مهم نیست که در این رفتار غلط؛ چه مثبتات و امتیازاتی از مردم و نظام کسر خواهد شد!

به گزارش پایگاه خبری 598، علی باقری، از فعالان اصلاح‌طلب در مصاحبه ایلنا گفته است:

"در حال حاضر شما سرنوشت مجلس یازدهم را نگاه کنید، کیفیت و وزانت مجلس یازدهم را ببینید که صدای خیلی‌ها را در کشور درآورده است؛ این از نتایج ابتدایی فرآیند خالص‌سازی در قوه‌مقننه است."[۱]

*یکی از وجوه سیاست‌ورزی عاقلانه و پیشرفته؛ "اشاره به مثبتات رقیب" است.

امری اسلامی که متأسفانه آنچنان که باید در کشور ما اجرا نمی‌شود و برای عده‌ای مهم نیست که در این رفتار غلط؛ چه مثبتات و امتیازاتی از مردم و نظام کسر خواهد شد!

آقای باقری یا در دوران فعالیت مجلس یازدهم در خارج از کشور بوده و اطلاعی از اقدامات مجلس ندارد و یا متأسفانه تقلا می‌کند در مقابل خورشید حقیقت بایستد...

چه اگر مجلس یازدهم نبود سربازان وظیفه امروز حقوقی در حد چند هزار تومان می‌گرفتند، هیچ قانونی برای ساخت مسکن و تعیین قیمت اجاره وجود نداشت، طرح رتبه‌بندی معلمان که سال‌ها روی زمین مانده بود تصویب نمی‌شد، قانون کالابرگ برای بهره‌مندی مردم از کالاهای اساسی بصورت ارزان وجود نداشت و هیچ تسهیلاتی هم از بابت قانون جوانی جمعیت به خانواده‌های محترم چند فرزندی داده نمی‌شد.

دستاوردهایی که الحق و الانصاف در مجالس قبلی وجود نداشتند و نشان قاطعی از وزانت مردمسالاری و مدیریت جهادی در مجلس یازدهم را به یادگار گذاشتند.

دقت شود که البته اثر برخی از قوانین مجلس آنچنان که باید توسط مردم لمس نمی‌شود که انتظار بود امثال آقای باقری به جای حرف‌های غلط؛ به بیان علت این لمس نشدن که ضعف در اجرای قانون است، می‌پرداختند. اما شوربختانه باید ملاحظه کنیم که آقای باقری به جای بیان حرف درست اما به سمت نقاط قوت نظام و خدماتی که با قانون‌گذاری به مردم ارائه شده حمله کرده‌اند!

مردم و جوانان عزیز باید بدانند که مجلس تراز ذهن امثال آقای باقری و یک مجلس اصطلاحا خالص نشده؛ یحتمل مجلسی مثل پارلمان ششم است که نمایندگان اصلاح‌طلبش مجلس را به کانون بحران تبدیل کرده بودند و دست آخر نیز دست به استعفای دسته جمعی و تحصن زدند.

"فرق بین خادم و خائن" همان نکته مهم سیاسی است که امثال باقری بعنوان رجال سیاسی باید آنرا برای مردم شرح بدهند اما کسانی از آنها به هر دلیلی از انجام این وظیفه ذاتی طفره می‌روند و بلکه برای ترور مجلس دست به پروژه خیانتبار "تحریم انتخابات" نیز زده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها