کد خبر: ۵۳۲۳۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۹ آذر ۱۴۰۲
لیرضا زاکانی، شهردار تهران به تازگی طی سخنانی در خصوص مباحث مطرح شده درباره -گم شدن- بودجه ۱۷ هزار میلیاردی شهرداری گفت: این بودجه فاصله بین تخصیص اولیه اعتبار تا به هزینه نشاندن پروژه‌ها می‌باشد و سند تمامی پروژه‌ها موجود است.

به گزارش پایگاه خبری 598، علیرضا زاکانی، شهردار تهران به تازگی طی سخنانی در خصوص مباحث مطرح شده درباره -گم شدن- بودجه ۱۷ هزار میلیاردی شهرداری گفت: این بودجه فاصله بین تخصیص اولیه اعتبار تا به هزینه نشاندن پروژه‌ها می‌باشد و سند تمامی پروژه‌ها موجود است.

به گزارش ایرنا، او تصریح می‌کند: در این بودجه تمامی پیش پرداخت‌ها اعم از احداث و بهبود مترو، خرید اتوبوس‌ها، نوسازی ون‌ها و تاکسی‌ها و... در نظر گرفته شده است.[۲]

 

*پیش از این، احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران در اظهاراتی جنجال‌برانگیز گفته بود: "درآمد سال قبل ۸۰ همت بوده و مطابق با گزارش مصارف بودجه در سامانه شفافیت ۴۹.۴ همت هزینه شده است که با احتساب سایر هزینه به ۵۲ همت می رسد و از این رقم نزدیک به ۱۷ همت (هزار میلیارد) درآمد حاصل در هیچ محلی هزینه نشده و سوال ما این است که این درآمد کجاست؟ اگر مخارج خارج از چارچوب وجود داشته باید گزارش آن به شورا ارائه شود."[۳]

این اظهارات که با استقبال برخی رسانه‌های چپ مواجه شد اما در حالی است که سابقه و کارنامه دکتر زاکانی یک کارنامه ضد فساد بوده و اگرچه ملاک همواره بر "حال فعلی افراد" است اما بهتر بود آقای صادقی برای طرح این سخنان تأمل بیشتری انجام می‌داد.

پاسخ فنی دکتر زاکانی به این ادعا نیز یک پاسخ معقول به نظر می‌رسد که انتظار است شورای شهر تهران پس از روشن شدن دقیق مسئله؛ نتیجه آنرا به افکار عمومی و مردم تهران اعلام کند.

شخص آقای صادقی هم در این زمینه وظایف تبیینی مهمی بر عهده دارد زیرا تخریب شدن ذهن مردم در حکومت اسلامی ذنب لایغفر است.

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها