کد خبر: ۵۳۲۳۷۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۱۹ آذر ۱۴۰۲
شاخه نظامی حماس اعلام کرد که ۱۰ نظامی اسرائیلی را از پا درآورده و چند خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ظهر امروز (یکشنبه)، از حمله به خودروهای زرهی اسرائیلی و کشته شدن چند نظامی صهیونیست خبر داد.

شاخه نظامی حماس در کانال تلگرامی خود اعلام کرد رزمندگان مقاومت توانسته‌اند ۱۰ نظامی را از فاصله صفر در منطقه «الفالوجا» در شمال نوار غزه از پا درآورند.

قسام همچنین اعلام کرد توانسته ۲ خودروی زرهی اسرائیلی را در منطقه «جبالیا» در شمال نوار غزه با راکت «یاسین ۱۰۵» و همچنین یک تانک اسرائیلی را در منطقه «تل الزعتر» در شمال غزه هدف قرار دهد.

مقاومت فلسطین همچنین ظهر امروز اعلام کرد گروهی از نظامیان اسرائیلی را در که در غرب اردوگاه جبالیا مستقر شده بودند و همچنین گروهی دیگر را که در شمال جبالیا مستقر بوده‌اند، هدف حمله قرار داده است.

کتائب القسام در عین حال اعلام کرد که تک‌تیراندازیان مقاومت یک نظامی اسرائیلی را در منطقه الفالوجا شکار کرده‌اند.

گروه‌های مقاومت تاکید دارند که ارتش رژیم اسرائیل آمار واقعی تلفات خود را اعلام نمی‌کند و تلفات اعلامی شمار واقعی کشته‌شدگان اسرائیلی نیستند.

مقاومت فلسطین تاکنون در بیانیه‌های متعدد از کشته شدن ده‌ها و جراحت بیش از ۱۰۰ نظامی اسرائیلی در نبرد زمینی در نوار غزه خبر داده است.

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها