کد خبر: ۵۳۲۴۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۲۲ آذر ۱۴۰۲
معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دعوت جوانان به اعتکاف باید با سخنی حکیمانه، موعظه‌ای حسنه و گفت‌وگویی احسن و نیکو صورت پذیرد تا شوق آفرین باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی میراحمدی در میزگرد بررسی راهکارهای افزایش حضور نسل جوان در سنت معنوی اعتکاف و ارتقای اعتکاف دانشجویی هشتمین همایش هم‌اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور که در مسجد گوهرشاد حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، عنوان کرد: الحمدلله در سال‌های اخیر مراسم اعتکاف همچون سایر مراسمات مذهبی در مساجد دانشگاه‌های سراسر کشور پررونق برگزار می‌شود.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در مراسم اعتکاف بایستی برای جوانان برنامه‌های متناسبی برگزار شود تا شاهد اثرات و برکات آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه رهبری وظیفه اصلی طلاب را هدایت مردم به سمت خدای متعال می‌دانند، عنوان کرد: ضروری است تا طلاب، دانشجویان و عموم مردم را به مراسم معنوی اعتکاف دعوت کنند.

میراحمدی تاکید کرد: دعوت به اعتکاف باید با سخنی حکیمانه، موعظه‌ای حسنه و گفت‌وگویی احسن و نیکو صورت پذیرد تا برای جوانان شوق آفرین باشد.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: شبکه مبلغان، ائمه جماعات، گروه‌های تبلیغی، اساتید و معاونین و مسئولان در دانشگاه‌ها ظرفیت بسیار خوبی است که در تبلیغ مراسم اعتکاف از آنها استفاده خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها