کد خبر: ۵۳۲۵۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۵ آذر ۱۴۰۲
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از ابطال معاینه فنی ۷۵۰۰ خودروی دودزا در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ فیروز کشیر صبح امروز شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲ در برنامه تلویزیونی «شهر امن» در خصوص ابطال معاینه فنی خودروهای دوزا در تهران اظهار داشت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و برخورد با انواع تخلفاتی که وجود دارد جزء وظیفه ذاتی پلیس است که در این راستا پلیس راهور تهران بزرگ، اقدامات خود را بر اساس قوانین به مرحله اجرا در می‌آورد.  

وی افزود: در نیمه دوم سال وارونگی هوا را شاهد هستیم که همین آلودگی هوا باعث به خطر افتادن جان شهروندان شده و نیاز است خودروهایی که دارای نقص فنی هستند و حتی معاینه فنی هم دارند نسبت به رفع عیب و نقص خودروی خود اقدام کنند.  

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: از نیمه دوم سال یعنی از ابتدای مهرماه حدود 7500 فقره معاینه فنی خودروهایی که دودزا بوده وباعث آلودگی هوا می شدند ابطال شده است؛ چراکه این خودروها علیرغم داشتن معاینه فنی، دودزا بوده و دارای نقص فنی بودند و با ترددهای خود آلودگی هوا را در پی داشتند.

وی گفت: از رانندگان تقاضا داریم قبل از اینکه پلیس بخواهد از تردد آنها جلوگیری کرده و اعمال قانون شده و یا اینکه هرگونه اقدامی از سوی پلیس در خصوص تردد و ابطال معاینه فنی آنها صورت پذیرد نسبت به رفع نقص و عیب خودروی خود اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها