کد خبر: ۵۳۲۶۱۶
زمان انتشار: ۰۸:۲۹     ۲۸ آذر ۱۴۰۲
تا صبح امروز تمام جایگاه‌های سوخت کشور بصورت دستی یا آفلاین وارد مدار شدند و مسؤولان وزارت نفت وعده دادند تا ساعاتی دیگر رفته رفته شاهد اتصال جایگاه‌ها به شبکه هوشمند سوخت باشیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، اطلاعات واصله از سمت وزارت نفت حاکی از آن است که تمام جایگاه‌های سوخت کشور بصورت آفلاین یا دستی وارد مدار شدند و هموطنان عزیز می‌توانند با نرخ دوم و بدون کارت سوخت اقدام به سوختگیری برای وسایل نقلیه خود کنند.

 

جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی شامگاه دوشنبه (۲۷ آذرماه) با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴ هزار جایگاه عرضه سوخت به‌صورت دستی عملیاتی شده‌اند، اعلام کرد: هم‌اکنون تنها ۱۲۰ جایگاه غیرعملیاتی هستند که آن‌ها هم به‌زودی عملیاتی خواهند شد.

اینطور که پیداست این تعداد معدود نیز وارد مدار شدند.


هم چنین سالاری گفته بود: برای راه اندازی جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح کشور از گروه‌های عملیاتی و فنی شرکت‌های تابعه وزارت نفت استفاده می‌شود، تلاش همکاران من بر این است که تا فردا صبح (سه‌شنبه، ۲۸ آذرماه) مردم بتوانند از کارت‌های هوشمند سوخت برای سوختگیری استفاده کنند.

بررسی‌های میدانی گویای آن است که تاکنون (۸ صبح سه‌شنبه) امکان استفاده از کارت سوخت محیا نشده است اما پمپ بنزین‌های پایتخت شرایط با ثباتی را سپری می‌کنند و از ازدحام ساعت‌های ابتدایی اعلام نارسایی در سامانه هوشمند سوخت دیگر خبری نیست.

 

نکته قابل توجه اینجاست که در اختلال قبلی صورت گرفته در سامانه هوشمند سوخت کشور که به گفته مسؤولان وزارت نفت شباهت‌های زیادی با اتفاق اخیر نیز داشت، برخط و هوشمندسازی دوباره سیستم سوخت کشور حدود ۴ شبانه‌روز به طول انجامید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها