کد خبر: ۵۳۲۷۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۰۳ دی ۱۴۰۲
تیم های گل‌گهر سیرجان و استقلال در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر یک شنبه ۳ دی ۱۴۰۲؛ ساعت ۱۵ در ورزشگاه اختصاصی گل گهر به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از شفقنا ورزشی، تیم های گل گهر و استقلال،  در حالی به مصاف هم می روند که گل گهر ۱۸امتیازی تیم هفتم جدول است و استقلال با ۲۸ امتیاز در صدر قرار دارد.

گل‌گهر در اراک به تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم رسید و استقلال در پایتخت با ۴ گل نساجی را شکست داد.

استقلال که هم‌اکنون با یک امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، این هفته باید در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود. دیداری که شاگردان نکونام برای عدم لغزش از صدر در فاصله دو هفته تا پایان نیم فصل اول، نیاز مبرمی به سه امتیاز آن دارند و باید دید خواهند توانست به روند ده هفته بدون شکست خود ادامه دهند یا نه.

جوادنکونام برای دومین بار مقابل مارینوس اوزونیدیس قرار می‌گیرد. نکونام با فولادخوزستان موفق شد در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲/۲۳ با نتیجه یک بر صفر الفیصلی عبستان صفر را با هدایت این سرمربی یونانی مغلوب کند و حالا به دنبال دبل مقابل او خواهد بود.

جواد نکونام برای این دیدار ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و به نظر می‌رسد آبی‌پوشان را با آرایش ۲-۵-۳ راهی میدان می‌کند. سیدحسین حسینی در این دیدار مسئولیت حفاظت از قفس توری استقلال را برعهده دارد. روزبه چشمی، آرمین سهرابیان وکوین یامگا خط دفاعی ۳ نفره آبی‌پوشان را تشکیل می‌دهند.

صالح حردانی از جناح راست و ابولفضل جلالی از جناح چپ فولبک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود. امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند خط هافبک استقلال را تکمیل می‌کنند و جلوتر از آن‌ها گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی، ترکیب استقلال را برای تقابل با گل‌گهر تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل‌گهر سیرجان:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، امید حامدی‌فر، ابولفضل جلالی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی

داوران این دیدار پیام حیدری، فرهاد مروجی، محمد عطایی، محمدرضا تارخ هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها