کد خبر: ۵۳۲۸۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۰۵ دی ۱۴۰۲
جنایت تروریستی صهیونیست‌ها مستوجب محکومیت جهانی و مجازات است. رژیم صهیونیستی باید در انتظار تاوان عملیات تروریستی اخیر خود باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سخنگوی وزارت دفاع گفت: جنایت تروریستی صهیونیست‌ها مستوجب محکومیت جهانی و مجازات است. رژیم صهیونیستی باید در انتظار تاوان عملیات تروریستی اخیر خود باشد.

سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران، گفت: عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن یکی از مستشاران ایرانی در سوریه شهید سید رضی موسوی را خدمت ملت ایران، خانواده و هم‌رزمان ایشان تبریک تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: شهادت مستشار ایرانی سردار سیدرضا موسوی نشان دهنده خصلت تروریستی و نقض آشکار حاکمیت کشور سوریه و همچنین ایجاد ناامنی و تلاش برای جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی است. به طور حتم این جنایت مستحق مجازات است و عاملان این جنایت باید در انتظار تاوان عملیات اخیر خودشان باشند و انتظار پرداخت تاوان این عملیات این رژیم و عناصر آن را زجرکش خواهد کرد.

وی با اشاره به شکست اهداف رژیم صهیونسیتی در جنگ علیه غزه، خاطرنشان کرد: اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در خارج از میدان غزه نشانه جنگ‌افروزی است. به طور حتم پاسخ مقتدرانه و هوشمندانه به گونه‌ای و در زمان و مکان و روشی انجام خواهد شد که اهداف رژیم صهیونیستی در این گونه عملیات تروریستی محقق نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها