کد خبر: ۵۳۲۸۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۵ دی ۱۴۰۲
ژنرال نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی:
یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر پیروزی در نوار غزه را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، «اسحاق بریک» ژنرال نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی تاکید کرد: حرف‌های فرماندهان ارتش اسراییل و تحلیلگران را باور نکنید؛ هیچ راهکاری برای حل معضل تونل‌های حماس وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: تعداد نیروهای حماس که به دست نیروهای اسراییلی کشته شده اند بسیار کم است. برخلاف ادعاهای سخنگوی ارتش اسراییل و تحلیلگران، بخش عمده ای از جنگ کنونی در نوار غزه به صورت تن به تن انجام نمی‌شود.

بریک تصریح کرد: اکثر کشته‌ها و زخمی‌های ارتش اسراییل بر اثر انفجار بمب‌های حماس و اصابت موشک‌های ضد زره آن‌ها برجای مانده اند.

وی اضافه کرد: مشخص است که سخنگوی ارتش اسراییل و مسئولان ارشد نهادهای نظامی و امنیتی می‌خواهند این طور القا کنند که تل آویو در این جنگ پیروز شده است. القای این تصویر قبل از آن که حتی به تحقق اهدافمان در غزه نزدیک شده باشیم می‌تواند بسیار زیان آور باشد.

بریک در ادامه گفت: انهدام و نابودی تونل‌های حماس چندین سال به طول خواهید انجامید و کشته‌های زیادی بر روی دست اسراییل می‌گذارد.

وی در نهایت تاکید کرد: افسرانی که در غزه جنگیده اند می‌گویند محال است مانع بازسازی ساختار جنبش حماس شویم.

امروز نیز رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند: ما هرگز پیروز نخواهیم شد و هر روز بیشتری که از عملیات زمینی در نوار غزه می‌گذرد بیش از روز گذشته شکست را حس می‌کنیم.

رسانه‌های صهیونیستی اضافه کردند: بر خلاف آنچه که مبنی بر شکست حزب الله شایع شده، این اسراییل است که شکست خورده است. جو بایدن رییس جمهور آمریکا ضعف ما را فهمید و خیلی زود نیروی نظامی اعزام کرد.

این رسانه‌ها تاکید کردند: آمریکا با درخواست اسراییل مبنی بر دریافت بالگردهای آپاچی مخالفت کرد و گالانت این موضوع را در نشست با وزیر دفاع آمریکا مطرح کرد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها