کد خبر: ۵۳۲۸۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۷ دی ۱۴۰۲
سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم آغاز به‌کار کرد و امروز رئیس جمهور در این اجلاسیه برای علمای بلاد سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598؛ سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد با عنوان رسالت حوزه‌های علمیه و اولویت تبلیغ صبح امروز هفتم دی‌ماه در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) آغاز شد.


این اجلاسیه به صورت دو سال یک بار در قم و سایر استان‌ها برگزار می‌شود و در هر دوره یکی از روسای قوا مهمان ویژه اجلاسیه خواهد بود که در سیزدهمین دوره مهمان این اجلاسیه، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه مجریه است.


روز گذشته نیز کمیسیون‌های تخصصی این اجلاسیه در شهر مقدس قم تشکیل و علما بر سر موضوعات مرتبط با تبلیغ با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این مراسم گزارشی تصویری و ویدیویی از اجلاسیه‌های پیشین جامعه مدرسین و علمای بلاد و نیز فرمایشات حضرات آیات مشکینی و یزدی رؤسای فقید جامعه مدرسین پخش شد و در ادامه آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس شورای عالی جامعه مدرسین به ایراد سخن و خیر مقدم به حاضران پرداخت.

در این اجلاسیه قرار است در نوبت صبح حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور و در نوبت عصر دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان سخنرانی خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها