کد خبر: ۵۳۲۸۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۷ دی ۱۴۰۲
گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه اعلام کرد که یک هدف مهم و حیاتی رژیم صهیونیستی در جنوب شهرک «إلیاد» واقع در بلندی‌های جولان اشغالی را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری 598؛ رسانه‌های صهیونیستی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که یک پهپاد انتحاری به ساختمانی در جنوب بلندی‌های جولان اشغالی برخورد کرده و منفجر شد.

طبق گزارش‌ها، ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی این است که آیا پهپاد مذکور از خاک سوریه پرتاب شده یا خیر.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که اگر مبدأ پرتاب این پهپاد،‌ از خاک سوریه تعیین بشود، این اولین بار از زمان آغاز جنگ غزه خواهد بود که چنین حمله پهپادی انجام می‌شود.

دقایقی بعد، گروه موسوم به «مقاومت اسلامی عراق» اعلام کرد که در حمایت از نوار غزه و پاسخ به کشتار فلسطینی‌ها در حملات رژیم صهیونیستی، یک هدف مهم و حیاتی در جنوب شهرک «إلیاد» واقع در بلندی‌های جولان اشغالی را هدف قرار داده است.

برخی منابع غیررسمی نیز گزارش‌های تاییدنشده‌ای از هدف قرار گرفتن یک فرودگاه هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی در این حمله منتشر کردند.

پیش از این نیز مقاومت اسلامی عراق بعد از حمله به بندر ایلات در حمایت از مردم فلسطین، گفته بود که یک هدف حیاتی متعلق به رژیم صهیونیستی را در دریای مدیترانه مورد حمله قرار داده است. (جزئیات بیشتر)

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها