کد خبر: ۵۳۲۹۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۰۹ دی ۱۴۰۲
معاون اجرایی ارتش، گفت: توانستیم در تعامل با سازمان سنجش کشور آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش را در ۲۶ حوزه و با حضور ۲۱ هزار داوطلب در سراسر کشور با موفقیت برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، در حاشیه برگزاری آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش در جمع خبرنگاران، گفت: جهت نیازمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نیروی انسانی متخصص، ما سالانه آزمون‌های متعددی را برگزار می‌کنیم، امروز هم در بخش دانشگاه‌های افسری ارتش شاهد برگزاری این آزمون به منظور تربیت افسران و فرماندهان عالی‌رتبه بودید، به‌گونه‌ای که توانستیم در تعامل با سازمان سنجش کشور این آزمون را در ۲۶ حوزه و با حضور ۲۱ هزار داوطلب در سراسر کشور با موفقیت برگزار کنیم.

وی افزود: ما در ارتش نیروهای هم‌رزم جذب می‌کنیم، یعنی نیروهای متدین، متعهد و جهادی تا برای هدایت یگان‌های ما در آینده مسئولیت‌های مهمی را اجرایی کنند. داوطلبان برای ورود به دانشگاه‌های افسری ارتش باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارد، ابتدا باید در آزمون سراسری شرکت کنند که امروز این آزمون برگزار شد، بعد از اعلام نتایج، رتبه‌های قبولی جهت طی مراحل مصاحبه، معاینات پزشکی و تست تربیت بدنی آماده می‌شوند.

معاون اجرایی ارتش با اشاره به ارزشمندی کلمه سرباز، تأکید کرد: در هر تخصصی که نیرو وارد ارتش می‌شود، رزمنده و سرباز این کشور است، همه ما خودمان را سرباز این مرز و بوم می‌دانیم، شما ملاحظه کردید که شهید فلاحی در تمامی مصاحبه‌های خود و در آن شرایط جنگ، خود را یک سرباز معرفی می‌کرد. حاج قاسم سلیمانی هم که فرمانده جبهه‌های مقاومت بود، خود را یک سرباز می‌دانست و گفته بود که روی سنگ مزارم بنویسید سرباز قاسم سلیمانی، پس همه ما سرباز هستیم، چرا که از ارزش‌های یک ملت و دین آن‌ها همواره دفاع می‌کنیم.

امیر محمودی در پایان در توصیه‌ای به داوطلبان ورودی ارتش، گفت: این جوان‌ها باید در راه خدمت به کشور تلاش مخلصانه داشته باشند و تحصیلات و آموز‌ش‌های خود را با وجود تمامی سختی‌ها با موفقیت پشت سر بگذارند، البته تحمل این سختی‌ها در مسیر تحصیل و آینده شغلی آن‌ها بسیار تأثیرگذار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها