کد خبر: ۵۳۲۹۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۱۰ دی ۱۴۰۲
آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شیخ زکزاکی برای گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب و گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی در نیجریه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از حوزه، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شیخ زکزاکی گزارشی از فعالیت های فرهنگی و اسلامی نیجریه ارائه داد و مسائل جهان اسلام و آفریقا مورد گفتگو قرار گرفت.

وی رمز موفقیت جنبش اسلامی و تحولات فرهنگی نیجریه و آفریقا را الگوگرفتن از امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای ادامه دارد و برای سربلندی و توفیق بیش‌ازپیش ایشان دعا می‌کنیم.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور هم در این دیدار از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شیخ زکزاکی برای گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب و گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی در نیجریه تقدیر کرد و با آرزوی سلامت و موفقیت برای او، اظهار امیدواری کرد که دولت نیجریه همکاری های لازم را انجام دهد و به ارواح شهدای اسلام، مقاومت اسلامی، غزه قهرمان و نیجریه به ویژه ارواح پاک فروزان و منسوبان شهید ایشان درود فرستاد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها