کد خبر: ۵۳۲۹۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۱۱ دی ۱۴۰۲
در پی اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی؛
مواضع ضد‌ایرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با واکنش وزیر امور خارجه کشورمان روبه‌رو شد.
امیر‌عبداللهیان: نتانیاهو غلط زیادی کرده است

به گزارش پایگاه خبری 598، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در اظهاراتی علیه ایران گفت: «ما همیشه و در هر مکان و زمان علیه ایران اقدام می‌کنیم و همه می‌دانند تهدیدات تهران در صورت دستیابی به بمب اتم بیشتر خواهد شد». نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تل‌آویو «همیشه و در هر مکان علیه ایران اقدام می‌کند»، بار دیگر ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد.
 
در همین راستا حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران روز گذشته در واکنش به ادعای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «نتانیاهو غلط زیادی کرده است». رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان این جمله را در پاسخ پرسش یکی از خبرنگاران بیان کرد.
 
مقامات رژیم صهیونیستی در حالی به تهدید ایران رو آورده‌اند که این رژیم در میدان جنگ غزه، تلفات سنگینی از محور مقاومت دریافت کرده است. سران اسرائیل از جمله نتانیاهو اذعان کرده‌اند ما متحمل هزینه‌های سنگینی در غزه هستیم و پیروزی زمان بیشتری می‌خواهد.
 
پیش از نتانیاهو، نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی هم چند روز قبل در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «۳۰ سال است اسرائیل در دام ایران افتاده است. استراتژی ایران هوشمندانه و ساده است: با تسلیحاتی که اطراف اسرائیل مستقر کرده ما را از همه طرف محاصره کرده است. سال‌هاست ما مبارزان خود را برای جنگ در شجاعیه علیه حماس، در جبالیا علیه جهاد اسلامی و در مارون‌الرأس علیه حزب‌الله می‌فرستیم. حتی حوثی‌های یمن به خود اجازه حمله به اسرائیل را می‌دهند. بیایید واضح بگوییم: ایران در حال جنگی همه‌جانبه علیه اسرائیل است و از همه جهت به ما ضربه می‌زند».
 
کارشناسان معتقدند مواضع کابینه جنگ اسرائیل و اقدام این رژیم در ترور فرمانده ارشد نظامی ایران در سوریه در قالب راهبرد تل‌آویو برای انتقال بحران به بیرون از مرزهای فلسطین اشغالی قابل تحلیل است. از همین رو بنت، رهبر حزب راست افراطی یمینا در یادداشت خود در وال‌استریت‌ژورنال نوشت: باید پای ایران به جنگ غزه باز شود اما اسرائیل به تنهایی قادر به انجام این کار نیست. نفتالی بنت از آمریکا خواست مسؤولیت این اقدام را بر عهده بگیرد. 
 
با این همه اوضاع برای صهیونیست‌ها خوب پیش نمی‌رود و تلفات ارتش این رژیم در غزه و جبهه شمالی با لبنان معنادارتر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها