کد خبر: ۵۳۳۲۵۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۱۷ دی ۱۴۰۲
دوره چهار ساله یحیی روی نیمکت سرخپوشان به پایان رسید و این سرمربی امروز رسما از پرسپولیس جدا شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، یحیی گل‌محمدی در پایان بازی با مس رفسنجان از سرمربیگری پرسپولیس اعلام استعفا کرد ولی استعفای او با مخالفت باشگاه رو به رو شد.

در طی ایام اخیر، رضا درویش بارها حمایت خود را از یحیی اعلام کرد و معتقد بود خستگی و فشار روحی عامل استعفای گل‌محمدی بوده و او پس از چند روز استراحت در تعطیلات ممکن است نظر خود را عوض کند و دوباره به تیم برگردد.

در مدتی که باشگاه به یحیی برای تصمیم‌گیری نهایی فرصت داده بود، اخبار زیادی پیرامون این ماجرا در رسانه‌ها منتشر شد و برخی می‌گفتند استعفای گل‌محمدی جدی نیست و عده زیادی هم بر این باور بودند که هفتمین استعفای یحیی متفاوت از دفعات قبل به نظر می‌رسد و این بار باید جدایی او را قطعی دانست.

هم اکنون، دقایقی پیش نماینده گل‌محمدی برای برگزاری جلسه با درویش وارد باشگاه شد و پس از انجام مذاکرات، طرفین برای فسخ قرارداد یحیی به توافق رسیدند.

مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای که چند دقیقه پیش انجام داد، عنوان کرد عواملی از قبیل قانون سقف قرارداد و مسائل مشابه آن گل‌محمدی را آزرده خاطر کرده و این سرمربی با شرایط موجود قادر به ادامه کار نبوده است.

بدین ترتیب ماجراجویی چهار ساله یحیی در پرسپولیس امروز رسما به پایان رسید و قرمزهای پایتخت باید به صورت جدی دنبال جایگزینی برای سرمربی سابق خود باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها