کد خبر: ۵۳۳۲۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۱۸ دی ۱۴۰۲
واحد امنیتی و اطلاعاتی مقاومت فلسطین با کشف تکنیک های ارتباطاتی شاباک (سرویس جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی) با مزدوران خود در غزه، ضربه مهلکی به تل آویو وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، رای الیوم در مطلبی با اشاره به ضربه مهلکی که مقاومت فلسطین به جاسوسان رژیم صهیونیستی وارد کرده، آورده است: مشابه جنگ شدید و سختی که مقاومت فلسطین روی زمین و زیرزمین با ارتش رژیم صهیونیستی در غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر) دارد و همچنان تداوم دارد و تلفات و خسارات سنگینی به اشغالگران وارد شده است؛ نبردی بسیار شدید از نوعی دیگر هم میان دو طرف جریان دارد.

این رسانه نوشت: جنگی که مقاومت فلسطین از سالها پیش با رژیم صهیونیستی دارد کم اهمیت تر از جنگ میدانی نیست و آن نبرد با مزدوران و جاسوسانی است که در برخی موارد بسیار خطرناکتر و حساس تر و دشوارتر هستند، زیرا به طور غیرمستقیم و پیچیده با بزرگترین و خطرناکترین شبکه سرویس اطلاعاتی در دنیا مواجه است. این روزها مقاومت در کنار نبرد با صهیونیست ها، ضربه مهلک دیگری به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی وارد کرده و راههای ارتباط شاباک با جاسوسانش در داخل غزه را کشف کرده است. این مساله پس از آن صورت می گیرد که این پرونده تا حد زیادی محرمانه بود و به ارتش رژیم صهیونیستی در تعیین اهداف داخل غزه و بمباران آن با دقت تمام کمک می کرد، زیرا جاسوسان ماموریت رصد و گرا دادن به دشمن صهیونیستی را داشتند.

رای الیوم آورده است: حال منابع وابسته به مقاومت اعلام کرده اند که جزئیات ارتباط جاسوسان با سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی برملا شده و نحوه ارتباط شاباک با مزدورانش در غزه عیان شده است. یک منبع امنیتی مقاومت از رصد فناوری جدید ارتباطاتی خبر داده که مزدوران شاباک در غزه در جریان عملیات طوفان الاقصی از آن استفاده می کنند؛ این رخداد پس از ضربات مهلک مقاومت رخ داده است.

این منبع بیان کرد: شاباک ضرباتی که مقاومت به آن وارد کرده را دریافته و از این رو به دنبال فناوری جدیدی است که ارتباط میان آن و مزدورانش را آسان کند. واحد فناوری امنیتی مقاومت، تکنیک جدیدی که مزدور را هنگام استفاده از دستگاه پوشش می دهد تا در صورت افتادن این دستگاه به دست مقاومت، این دستگاه هیچ نشانه یا مدرکی از ارتباط قبلی با افسر شاباک را ثبت نکند.

منبع مذکور بیان کرد: تکنیک جدید عبارت از تراشه مشابه تراشه تلفن همراه است که یکبار در دستگاه تلفن همراه استفاده می شود و پس از برنامه ریزی روی دستگاه از بین می رود و این سیستم فعال شده و آماده دریافت ارتباطات افسران می شود، بدون اینکه تراشه ای در داخل آن باشد. این تکنیک جدید بسیار عالی است به طوری که اگر تلفن همراه به دست فردی غیر از جاسوس هم بیافتد، شکی برجای نمی گذارد.

این منبع از دست یابی مقاومت به نحوه کشف این تکنیک بدون اینکه جزئیات بیشتری دهد، خبر داد.

منبع مذکور از تحرکات مستمر سازمان های امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی برای توسعه تکنیک ها سخن گفت و به تلاش های شبانه روزی یگان امنیتی مقاومت برای مقابله با جاسوسان و کشف تکنیک های جدیدی که مزدورانش از آن استفاده می کنند نیز اشاره کرد.

رای الیوم در ادامه آورده است: ناظران امور کشف نحوه ارتباط مزدوران با سازمان امنیتی رژیم صهیونیستی را ضربه امنیتی قوی و شوک آور به اشغالگران قلمداد کردند، زیرا این رژیم تا حد زیادی به اطلاعات مزدوران برای رصد اهداف و بمباران آن تکیه دارد و خنثی کردن ارتباط مزدوران با نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم را در اهداف و بمباران کور خواهد کرد. جاسوسان مایه ترس فلسطینیان هستند، زیرا در کنار مردم هستند و تشخیص آنها از افراد معمولی دشوار است. رژیم صهیونیستی طی ۶۰ سال مزدوران زیادی را جذب کرده است و هر مزدوری بر حسب زمان و مکان ماموریت متفاوتی دارد. سئوالی که مطرح می شود این است که این پدیده شنیع که بدنه داخلی فلسطینی را می درد، کی تمام می شود؟

 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها