کد خبر: ۵۳۳۴۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۰ دی ۱۴۰۲
دهقانی فیروز آبادی با اشاره به تقویت همکاری‌ ها با تاجیکستان گفت: طی یک تا دو ماه آینده نشستی با همراهی شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی، سلامت و معدن با هدف داشتن چندین شرکت تولیدی دانش بنیان مشترک در تاجیکستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، دهقانی فیروز آبادی با اشاره به تقویت همکاری‌ ها با تاجیکستان گفت: طی یک تا دو ماه آینده نشستی با همراهی شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی، سلامت و معدن با هدف داشتن چندین شرکت تولیدی دانش بنیان مشترک در تاجیکستان برگزار می شود.

به گزارش شفقنا روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در حاشیه جلسه هیات‌دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید رییس مجلس ملی تاجیکستان از نمایشگاه نوآوری و فناوری ایران گفت: او با تصوری وارد شد ولی با تصور دیگری خارج شد و بسیار به همکاری با ایران علاقمند شد و من به او تاکید کردم که ما به دنبال تجارت نیستیم و به دنبال همکاری هستیم.

او ادامه داد: رییس مجلس ملی تاجیکستان پیشنهاد داد که طی یک تا دو ماه آینده نشستی با همراهی شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی، سلامت و معدن برگزار شود. این نشست که تا قبل از پایان سال برگزار می شود با هدف داشتن چندین شرکت تولیدی دانش بنیان مشترک در تاجیکستان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها